Birkaç gündür ekleyemediğim bisküvi pastamı sizinle paylaşmak istedim. (Ben bisküviye konuşma esnasında püsküüt dediğim için hep eşimin diline düşüyorum. :)) ) Bir nevi sayfamın yeni hali için renklerin arasından çıkıp gelen pastacık olsun diye :))
Ben evde olan başka bir marka pudingle yaptım kendini biraz aşağıya saldı.Bu tarifteki pudingle daha düzgün olacak.
Malzemeler:
1 paket kakaolu petibör
1 paket hazır hindistan cevizli puding
üzerine serpmek için kakao
Yapılışı:
Puding paketin üzerindeki tarife göre pişirilir.Borcam çok az ıslatılır.Bisküviler bir kat dizilir üzerine puding döşenir bu şekilde ben üç kat yapıyorum.Soğuduktan sonra çay süzgeciyle kakao serpilir.Afiyet olsun.
Hello world!
1 hafta önce


2 yorum:
işte beklediğim tatlı
ben yedim çok lezzetli ellerine sağlık : )
elifçim afiyet olsun :))
Yorum Gönder