16 Ekim 2008 Perşembe

Yoğurtlu Puflar..

Dün akşam üzeri ne yesek diye düşünürken aklıma geldi. Çok ama çok pratik, reçelle, peynir domatesle harika oluyor. Tabi ben reçelci kısmındanım :) Bu pufların kısmetlisi çok oldu, sevenide. Hani o eski tadlardan, içi boş dışı çıtır hamurcuklardan...


Yapılışı: 1su bardağı yoğurda 3- 3,5 su bardağı kadar un ve tuz konur. 1 çay kaşığı karbonat bir köşesine dökülür, karbonatın üzerine de 1 çorba kaşığı limon dökülerek, köpürtülür. Güzelce yoğrulur. 1cm kalınlığında açılır ve baklama dilimi gibi kesilir. Kızgın yağda kızartılır. Çok hızlı kızarıyor. " Ben en küçük tenceremin içine 5 cm kadar yağ koydum, içerisinde kızarttım." Afiyet olsun.

15 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sedacığım çok güzeller yahu,ellerine sağlık.şekillerini de çok sevdim,harika ikramlıklar,çok da şık görünüyorlar.bu tür hamurişlerini ben de çok seviyorum.afiyet olsun canım.sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım canım,kaldımı bu puflardan??Tıpkı senin tarifinin aynısını bende çok sık yapıp parmaklar şeklini verip kızartırdım..Adıda parmak diye geçer..Çok severim..Fakat senin yaptıkların öyle şık görünüyorlarki..Çok hoş doğrusu..Ellerine sağlık tatlım..


Sevgiler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik.
Gercekten nefis.
Banada recellisinden ayir olmazmi:))
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım süper görünüyorlar ellerine sağlık valla,olsa hepsini yerdim bende reçeli tercih ederdim hiç dayanamam tatlı maddelere öptüm canım...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Neslihancım
Damak tadı
Peynir hösmelimi
Deryacım
Güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok yağ da istemiyormuş, ne güzel! Çok da güzel sunmuşsun Seda'cım, iş dönüşü çay sofrasında beni bekleyen yoğurtlu puflar olsa keşke :) Afiyetler olsun..

fatosun mutfagından... dedi ki...

HAYIRLI ve BEREKETLİ CUMA'LAR

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerıne saglık canım ıyı hafta sonları sevgıler..

Adsız dedi ki...

kahvaltı da süper gider.ellerine sağlık:)

Pelin dedi ki...

Sedacığım,
Çok hoş gözüküyorlar. Biz de ailece çok severiz böyle şeyleri ama elimde hiç böyle bir tarif yoktu. Mutlaka deneyeceğim.
Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

Bloğumda bir ödül seni bekliyor. :)
Öptüm kocaman.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Goruntu su bile ye beni diyor .
Cokda lezzetli oldugundan eminim .
Eliniz e saglik Afiyet olsun .

Adsız dedi ki...

Sevgili Seda,arkadaşlık ödülü isimli bie etkinlik varmış.Dünya blogları arasında tanıtım için yapılıyormuş.Ben seni de ekledim.Sen de istediklerini ekleyip katılabilyorsun canım.Sevgiler.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

seda bunlar harika görünüyorlar ellerine sağlık,inan canım çok çekti

Adsız dedi ki...

Slm.Ben bir blogcuyum.Sayfanızı tesadüfen buldum ve çook beğendim.Beni de arkadaş listenize eklerseniz memnun olurum.Bana da beklerim.Ellerinize ve emeğinize sağlık.
duygunun mutfağı