Kurban bayramınız mübarek olsun. Herkese hayırlı bayramlar. Benim baklavalarım yukarıda gördüğünüz gibi şerbetinin dökülmesini bekliyor. Uzun zamandır baklava açmamıştım yorucu ama sonuçta bu manzaraya değiyor bence:)
Hello world!
1 hafta önce



2 yorum:
baklava nefıss gorunuyor ellerıne saglık canım ..
Banu çok teşekkür ederim canım.
Yorum Gönder