24 Aralık 2007 Pazartesi

Pazı


Serin balkonumda duran pazılarımı bugün pişirdim. Pazının gerçekten benim içimde ayrı bir yeri var.Annemin yaptığı nefis pazı böreği gibi :) Açma böreğin yerini hiç birşey tutmuyor. Çok sevdiğimi bildiği için sürpriz olsun diye çok pazı alıp yapmıştır. Bu kadar sözden sonra galiba iş annemden istemeye kalıyor :))
Malzemeler:
2 bağ pazı
1 domates
2 baş soğan
2 yemek kaşığı bulgur
sıvıyağ
Yapılışı:
Soğanlar yağda kavrulur. Temizlenip doğranmış pazılar soğanlara eklenir. Pazılar kendini bırakınca üzerine küp doğranmış domates eklenip 5-10 dakika pişirilir ve üzerine yıkanmış bulgur gezdirilerek pişince servis yapılır. Afiyet olsun.

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Seda'cığım,
Elde açma börek olur da güzel olmaz mı hiç! Ama dediğin çok doğru, pazı güzel bir sebze. Hele de yıkama kolaylığı yüzünden ıspanakla feci halde rekabet halindeler değil mi?

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Kesinlikle haklısın Tijen'cim.Ispanak alırken inan bir kere daha düşünüyorum o da yıkamak için vaktim varmı yokmu diye muakeme yapıyorum resmen. Tatları çok farklı ikiside birbirinden lezzetli :)
Sevgiler