17 Haziran 2014 Salı

Bir Rinso Hikayesi...

 
Rinso dan gelen etkinlik bilgisi zaten günümün ne kadar renkli geçeceğinin habercisiydi, nitekim de aynen düşündüğüm gibi çiçek kokularıyla karşılandık. Çiçekler, mis kokular, rengarenk ve tertemiz çamaşırlar ve biz sıcacık bir sohbet gerçekleştirdik.
 
  
Marka müdürü Ercan Bey ile Rinso'nun sıvı deterjanları hakkında güzel paylaşımlarda bulunduk. Daha az deterjanla daha çok çamaşır sloganıyla Kır bahçesi, Çiçek bahçesi, Akdeniz bahçesi çeşitleri ile tanıştık.
 
  Gülben Ergen'in yer aldığı reklam filmi ve müziği Rinso'nun 20. yılını kutlar nitelikte olmuş :) bir kez daha orada seyrettik ve beraber söyledik eğlenceli şarkısını:)
 
  Bizim evde çamaşır çok oluyor makinemin önünden ayrılamıyorum, bu durumdan da hiç şikayet etmedim çünkü çamaşırı olan bir ev  yaşayan bir evdir. Makinemden çıkardığım çamaşırların temizliğini ve mis kokusunu duymak da benim için paha biçilmezdir :)  
 
 
 Ve koku uzmanımız Vedat bey bizlere geçmişten günümüze deterjanın nasıl hayatımıza girdiğini, kokuların hayatımızdaki önemini vurguladı. Güzel koku her an aradığımız, temizliği ifade eden en büyük etkenlerden biri. Toz deterjan alışkanlığımı Rinso'nun sıvı deterjanını denedikten sonra atmış bulunmaktayım, daha az deterjanla daha çok çamaşır yıkayarak bütçeme de katkı sağlamış oldum...  
 
 
Bizlere de bu buluşmada yer veren Rinso'ya, Ercan Bey'e, Vedat Bey'e, Sobraz'dan Seda Korkmaz'a ve ben etkinlikteyken çocuklarımızla güzel vakit geçirip onları oyalayan sevgili eşime çook teşekkürler :)

Hiç yorum yok: