8 Şubat 2010 Pazartesi

Bir Dilim Carte d'OR Dondurmalı Pasta...

Konunun başlığından da anlaşılacağı gibi, hafta sonu Carte d'OR un düzenlediği bir davete katıldık. "Müsaitseniz Dondurmalı Pasta'ya bekliyoruz" sloganıyla yeni çıkarmış oldukları pastayı
birçok blogcu arkadaşla hep beraber denedik. Görüşlerimizi, beğenilerimizi ilettik, hoş ve güzel bir gün geçirdik. Başlangıç olarak fıstıklı ve karamelli çeşitlerini tüketicilerine sunmuşlar daha sonraları vişnelisini de yapabileceklerini söylediler. Dondurmalı Pasta 8 kişilik hazırlanmış. Ben şahsen beğendim, bir arkadaş davetinde ya da gelen misafirlere sunulabilecek güzel bir tat çıkmış ortaya. Öncelikle sunum kabı da çok güzel düşünülmüş, değerlendirilebilecek bir ürün. Hani şu keklerimizin bayatlamaması için sakladığımız kek kaplarına benziyor. Carte d'OR umarım istediği sonuca ulaşır diyerek, bize bu buluşmayı düzenleyen Aylin'ime, Canan Hanım'a ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.
Canan Hanım sunumunu çok güzel bizlere anlattıktan sonra, biz blogcuların birbirlerini özlediğini tahmin ederek hem sohbetimize dahil oldu hem de ben çok özlediğim arkadaşlarımla hasret giderdim. Neval, Aslı, Yasemin, Gonca, Birsence, Sevil, Müge ve adını hatırlayamadığım birçok arkadaşla beraber az da olsa hasret giderdik. Yasemin'i birtek telefon konuşmalarımızdan ve bloguma bıraktığı güzel yorumlarından tanıyordum. Dün onu da orada görmek gerçekten çok eğlenceli oldu. Birsence'de yorumlarla çok samimi olduğum arkadaşımdı aynı şekilde onun güler yüzünü görmek de beni çok mutlu etti. Biraz bana karşı sitemkar olsalar da :)) "blogunu çok ihmal ediyorsun" gibi sözlerle biraz beni silkeleselerde :)) çok eğlendim. İşin özü şu ki Carte d'OR sayesinde hem güzel bir pastadan tatmak hem de arkadaşlarımla bir araya gelmek kısmet oldu. İnşallah siz görüşemediklerimle ve görüşebildiğim blogcu arkadaşlarımla tekrar buluşabiliriz.
Teşekkürler Carte d'OR...

14 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

sedacım iyiki geldin seni tekrar orda görmek harika idi sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

süper ne güzel bir gün olmuş senin için pasta da çok güzele benziyor bu pasta çıkmış mı çıkacakmı

birsence dedi ki...

iyiki söylemişiz bak ilk yazıyı yazan sen oldun:))) çok teşekkür derim canım benim sağolasın..bende seni tanıdığım için inanılmaz mutluyum..senide oğluşunuda kocaman öpüyorumm...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım seni tekrar görmek çok keyifliydi, Ayberk'i öpüyorum..

Unknown dedi ki...

Ahhh canım sorma bende gelicektim ama kısmet değilmiş.Eşimin rahatsızlığı ve türlü aksilik yüzün
den gelemedim.İnşallah bir dahaki sefere kocaman öptüm...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Sedacım biliyorsun sen benim bu blog alemindeki ilk arkadaşımsın, ne çok emek verdin ben blog açarken, asla unutamam. Seninle çokça telefonlaştık ama inan bu kadar sıcak, cici, güzel biri olduğunu görünce seni çok ama çok sevdim. Dün gerçekten keyifli bir gündü hepimiz için, uzun zamandır tanıdığımız ama yüzyüze tanışamadığımız çoğu kişiyi de görmüş hasret gidermilş olduk. Annesinin yakışıklısı Ayberk'i de tanımış olduk. Çok öpüyorum seni

Saliha dedi ki...

neguzel bır gun gecırmışsınız sedacım:)afıyet bal olsun :))dondurmaya kışın bile hayır dıyemedıgım ıcın bayıldım bu yenı urunlerıne bulunca hemen alıp deneyecegım:)sevgılerımle..

boncuk mutfakta dedi ki...

Sedacığım seni görmek çok güzeldi.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle,çok öpüyorum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Pek fazla görüşme imkanı bulamadık ama inşallah yeniden başka etkinliklerde karşılaşırız.Sevgiler

Dondurmalı Blog dedi ki...

Sevgili Seda Hanım,
Dondurmalı Pasta Buluşması’nda konuğumuz olduğunuz, güler yüzünüzle bize ailece eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Sevgilerimizle, Dondurmalı Blog

Mimosa Café dedi ki...

merhaba Seda
yeniden karşılaştığımıza çok sevindim. kendine iyi bak. sevgilerle.

Özlem Ekşi dedi ki...

Bloğunuz harika Pastanızda öyle ellerinize sağlık.Sevgiler...

:)den dedi ki...

Seda'cığım merhaba:)
Bu dondurmalı pastaları geçen gün markette alışveriş yaparken gördüm. Dikkatimi çekti ama zamanlama ne kadar da yanlış diye düşündüm. Böyle bir ürünü pazara sunarken keşke daha iyi pazarlama stratejileriyle adım atsala diye düşünmekten kendimi alamadım. Malum kışın ortasındayız. Ankara'da donuyoruz. Dondurmalı pasta yaz için iyi bir seçenek gibi geldi bana. Mutlaka alıp deneyeceğim. Vişneli tercihim olurdu mesela.
Sevgiler...

lezzetyolculugu dedi ki...

AAaa hiç haberim olmadı bensiz yediniz dimi aşkolsun.