23 Eylül 2008 Salı

Tavuklu Mısırlı Pilav...

İftar sofrasında yemeğimizi yerken, eşimin ısrarıyla pilavımın fotoğrafını çektim. Hani genel yapılan bir pilav ama son anda yapılan, lezzetli bir pilav sınıfına girenlerden.
Yapılışı; Dolabınızda dünden kalmış pilavınız varsa biraz da haşlanmış tavuk etiniz yeterli oluyor.
Tavuk etlerini tereyağında çevirdim, konserve mısırı ekledim, tuz ve karabiber ile karıştırdıktan sonra pilava dahil ettim. Yanında birde ayran varsa daha ne olsun :)

Hafta sonu kayınvalidemleri iftara çağırmıştım. Kafamda belirlediğim bir menüm vardı. Aksilikler üst üste gelince hiç düşünmediğim ama yine de güzel bir sofra kurulmuş oldu.

Mercimek salatası
İzmir köfte
Terbiyeli şehriye çorbası
ve yapmak istediğimin biraz dışında olan, Bulgur ve kıyma ile yapılan Analı- Kızlı vardı.



3 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Sedacım eşin iyi ki fotoğrafını çekmeni istemiş,çok leziz görünüyor inan.ellerine sağlık.ben de mısırı pilava çok yakıştırırım ama hiç denemedim evde.aklımda bulunsun

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Eşin haklıymış. Bu pilavın resmi de çekilirmiş.Görüntü süper.Mısırın girdiği her şey güzel olur eminim.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Süper leziz görünüyor.Bende beklerim sevgiler Seda.