19 Aralık 2012 Çarşamba

Bir Barbie Masalı...


Karşı komşumun minik kızı Elif'in odasında saçları dağılmış, kıyafeti olmayan barbieleri görünce " Elif'cim istersen bu bebeğine kıyafet dikebilirim" demiştim aylar önce...
Bana bebeğini teslim ederken bayağı bir düşündü, her kapı açıldığında oldumu, bittimi bebeğim diye sabırsızlıkla oyuncağına kavuşmayı bekliyordu. Neyse ki pembe elbisesini dikip verdiğimde, gözlerinde ki o ışıltıyı tarif edemeyeceğim kadar güzel bakıyordu :)
Eminim içinden bana bebeğini verdiği için memnun olmuşdu ki... :)

 
Bu sabah kapıyı açtığımda bana geride kalan 4 adet bebeğinin olduğunu ama onlara da kıyafet istediğini söyledi.  Komşum arkadaşım bana kıyamadı herhalde ki, kızını ikna ederek bir tanesini teslim ettiler :) o barbie de resimde gördüğünüz şekle büründü.


Güle güle oyna Elif'çim...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Yani komşum bebek resmen evrim geçirmiş. Sabah verdiğimiz bebekle bu bebeğin arasında dağlar kadar fark var. Bu Emel Acar ın beni baştan yarat programındakilere katılsa bizim bebek 5 basar. Artık senin yeni bir mesleğin var. Barbie bebek toparlayıcılığı
öptüm sevgiler.....
cemile

Çiğdem KıLlC dedi ki...

cok cok güzel olmuş gercekten..(itiraf ediyorum..Anne olmama rağmen kızımın bile oynamasina müsade etmiycegim 22 senedir vitrinde sakladigim bir barbie m var benim..ELIFCIGIN gözlerindeki parıltiyı görmüs kadar oldum)...SEVGILER

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Komşum güle güle kullansın :) teşekkür ederim :)

Çiğdem'cim Eylül büyüyünce o sakladığın barbie den haberdar olacaktır :) sen versen de vermesen de :)))

Adsız dedi ki...

BİR TANE DE KIZIN OLMALIYMIŞ BENCE.

Adsız dedi ki...

size gelirken bebeklerimide alıcam yanıma gordroplarının değişme zamanı gelmiş :))