Ramazan ayının bir başında birde tam ortasında yazıyorum, beni hareketlendiren de
Kotanyi sofrası yemek yarışmasını bilgilendiren Sevgili Mert Erkal oldu. Kotanyi baharat 'ın değirmen karabiberini daha önceleri mutfağıma alıp denemiştim. Kendinden değirmenli olmasını çok beğendim.
Konu baharat olunca tarif bulmak hem çok kolay hem de çok zor bir durum olabiliyor. Ben bunun tereddütünü yaşadım, ne sunmam gerektiğini çok düşündüm. Güzel bir akşam yemeği de olabilirdi, baharat bir yemeğin tadını veren bir iksir gibi. Doğru baharatı doğru yerde kullanırsan, yaptığın her tarifin güzel olmaması için bir engel yok bence. Daha önceki tarifimde sade yaptığım puflarımı bu sefer baharatlarla zenginleştirdim, biz çok beğendik. Bu tarifimle de görücüye çıktık.
Sizde beğendiyseniz oylarınızı bekliyorum.
En kısa zamanda tekrar yazılarda buluşmak üzere...
Şimdilik hoşçakalın.
Hello world!
1 hafta önce


16 yorum:
Sedacım ellerine sağlık canım börek
harika yarışmada başarılar dilerim.
Bu sıcaklarda nasılsınız bebiş ve sen Allah yardım etsin kocaman öpü
yorum.
Deryacım çok teşekkür ederim. Bebiş iyi çok şükür, sıcaklar beni gerçekten zorladı. Evden adım atmadım. Birkaç gündür havaların serinliği bana iyi geldi. 7 ayımız bitti teyzesi, tekrar teşekkürler.
sedacım canım ellerine sağlık yarışmada başarılar diliyorum.
Kocaman öperim seni ,oglunu ve karnındaki miniği
sevgiler
ellerine sağlık sedacım..nefis görünüyorlar:) bu arada başarılar diliyorum arkadaşım sevgiler
Sedacım ellerine sağlık. Yarışmada başarılar. :)
demek ki senden ses gelmesi için yarışma gerekmiş şekercim. iyi olmana sevindim. puflar çok güzel, başarılar dilerim
Börek nefiss gözüküyor,ellerine sağlık canım.Yarışmada başarılar diliyorum...
Sedacığım mahfettin beni, harika görünüyor, akşama yapasım geldi vallahi. Haydi başarılarrrrr...:)
Oy Seda'm,
Bebek beklediğini şimdi öğrendim, çok sevindim. Sağlıklı hamileliğin ardından bebeğini kucağını mutlulukla almanı dilerim tatlım. Maşallah diyorum bu sıcaklarda ne güzel bir tarif çıkarmışsın ortaya, eline sağlık. Yarışmada başarılar dilerim.
Nefis bir sey olmus. Ellerine saglik. Sevgiler...
Sedacım ellerine sağlık...fevkaladenin fevkinde görünüyorlar:)... yarışmada başarılar diliyorum cnm..iyi olduğun(uz)haberlerini almak güzel
sevgiler
ne güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler
Ellerin dert görmesin güzel arkadaşım, çok güzel görünüyor.. Afiyet şeker olsun..
Yarışmada can-ı gönülden başarılar diliyorum.Meleğiniz de hayır ve sıhhatle gelsin inşallah:)
Puflar süper görünüyor..
Muhabbetle
nasıl da güzel bir şey böyle..
ah benim şu tuzlu merakım :)
bu puflar çok leziz görünüyor.ellerine sağlık canım
Yorum Gönder