25 Temmuz 2009 Cumartesi

Bugün ne mi yesek...

"Bugün ne yesek" hayatımız yemek üzerine :) Mutfağımdan bugün servise sunulanlar..
Dün akşam dan beri patates salatası ve kızartılmış börekleri hayal ettim. Ne de çok özlemişim bu ikiliyi. Patates salatası için daha önce blogumda tarifini yazdığım sayfanın linkini tıklayabilirsiniz.

Şu an bulunduğum odanın da fotoğrafını çekmek isterdim :) Fiber internet bağlantısına geçtik bugün. Dolapların arkasından kablolar geçireceğimizden dolayı eşyalarım biraz hareketlendiler, Umarım memnun kalırız. Şimdilik herşey çok hızlı görünüyor :) Bende ışık hızında temizliğe geçsem çook iyi olacak...
Hepinize güzel ve keyifli bir hafta sonu diliyorum.

3 yorum:

aleyna dedi ki...

sedacım eline sağlık.benimde çok sevdiğim lezzetler.sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Seda'cım, bu ikiliyi ben de özlemişim fotoğrafa bakınca farkettim.. Afiyetler olsun, yeni bağlantınızı da güle güle kullanın canım..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

valla bu ikiliyi kim sevmez ama ben bu aralar biraz uzak duruyorum bunlardan. birkaç kilo fazlam var, ramazandan önce onları vermem gerek. ama görüntü insanı fena yapıyor. yeni bağlantınız hayırlı olsun, o zaman senden daha fazla tarif bekliyoruz bundan sonra. sevgiler