6 Mayıs 2009 Çarşamba

Hediyeleşmek Etkinliği ( Hediyelerimi aldım :))


Sevgili Bahar arkadaşımın düzenlediği "HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ" ne bende dahil olmuştum. Bu sabah birbirinden güzel hediyelerimi aldım. Föndü seti özellikle istediğim bir şeydi. Buzdolabı magneti de çok şirin bulduğum ve daha önce Deryalı Günler de görüpte yapmak istediğim bir süstü. Anlıyacağınız bu kadar güzel olabilir benim için. Bana hediye gönderen arkadaşım İ.Hasibe ÖZDEMİR Blog ismi İffetin Günlüğü ne çok ama çok teşekkür ediyorum, Candan mektubu ve özenip de gönderdiği hediyeleri için. Konya'dan geldi kargom. Bu sayede bende kendisini tanımış oldum. Tekrar teşekkür ederim :)

Bende bana çıkan blog arkadaşıma hediyelerimi gönderdim. Umarım o da benim kadar beğenir. Sürpriz olacağından dolayı ismini yazmıyorum :)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm Bahara teşekkür borçluyuz,
gerçekten harika bir etkinlik düzen
ledi.Hediyelerini iyi günlerde kul
lan ben daha alamadım maaş alınca ilk işim almak olacak.Kocaman sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Güzel günlerde Seda'cığım..Hediyelerin çok şıkmış..


Sevgilerle..

Limonlu Kek dedi ki...

Canıımmm hediyesini almış bile, ben daha gönderemedim, elimi çabuk tutmalıyım. Hediyelerin çok güzel, güle güle, iyi günlerde kullanmanı diliyorum. Çok öpüyorum Seda'cığım...

karamel mutfak dedi ki...

malesef yurtdışında oldugumdan ben bu etkinlige katılamamıştım:(( hediyelerini iyi günlerde kullan canım.

iffetin günlüğü dedi ki...

Hediyelerin sorunsuz ulaştığına çok sevindim.Adresi yanlış yazdılar gibi gelmişti.İçim rahatladı.Ayrıca beğenmen beni çok mutlu etti.Güle güle, güzel günlerde kullan arkadaşım.SEVGİLER..

bahar dedi ki...

Seda'cığım hediyelerini güle güle kullan. Çok şık duruyorlar. Sevgiler canım.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım güle güle kullan hediyelerini, ben de yarın yollayacağım :)

ipek dedi ki...

çok güzel bir etkinlik bu bence de. Ben daha yollayamadım hediyemi ama en kısa zamanda yollayacağım. Bahar'a tekrar teşekkürler.

Zehra Gürgen dedi ki...

Seda'cım ne güzel ne hoş bir hediye..
güle güle kullan canımm.Ayy bende yollamadım daha :(
Baktım birşeyler beğendim inşallah diğer hediye alanlarda beğenir hediyelerini senin gibi :))

sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Seda'cığım güle güle kullan hediyelerini.çok güzellermiş gerçekten.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

ne güzel hediyeler almışsın Sedacım güle güle kullan