15 Temmuz 2008 Salı

Zeytinyağlı Barbunya

Herkes bilir ama birde benden olsun dedim :)

Yapılışı: Yarım kilo barbunyayı akşamdan ısladım. Sabah bir taşım kaynatarak, tencerede 1 çay bardağı zeytinyağı, 2 büyük soğanı ve 3 diş sarımsağı kavurdum. 4 domatesin kabuklarını soydum ve doğrayarak soğanlara ekledim, 5 dakika kadar beraber piştiler. Süzdüğüm barbunyaları ve 1 tatlı kaşığı şeker ile yeterince tuz ekledim. Suyunu çektikçe sıcak su ekleyerek barbunyaları pişirdim. İlk sıcaklığı çıkınca maydonozu ekleyerek, pişirdiğim tencerede kapağını açmadan soğumasını bekledim ve servise hazırdır. Afiyet olsun.
www.sedaningunlugu.com

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım çokta iyi ettin bayılırım barbunyaya ellerin dert görmesin çok lezzetli öptüm canısı

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yazın en sevdiğim zeytinyağlısıdır, akşama ben de pişireceğim :) Yanına da salata ve pilav.. Her gün yesem bıkmam.. Ellerine sağlık Seda'cım..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

herkes bilir ama herkesin tarzı farklıdır olsun,
tabağına bayıldım ben,fotoğraf da çok hoş olmuş.onun için de ellerine sağlık

zarpandit dedi ki...

sunum perfect dogrusu:)

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevgiler iyi pazarlar