29 Kasım 2007 Perşembe

Cevizli elma tatlısı

Hazırlaması kolay hafif ve de lezzetli bir tatlı olduğunu söyleyebilirim. :)) Oğlumun doğumundan beri kalan loğusa şekerlerini bu sayede yavaş yavaş tüketiyorum.

Malzemeler:
4 elma
bir küp loğusa şekeri
1 su bardağı su
yarım su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
üzerini süslemek için krem şanti
1 çay bardağı dövülmüş ceviz

Yapılışı:
3 elma soyulur.İkiye bölünür çekirdekleri çıkarılır.Tencerede su,loğusa şekeri,tozşeker ve tarçın kaynatılır.Elmalar içine bırakılarak yumuşayana kadar pişirilir. Kalan bir elma rendelenir cevizle karıştırılır ve pişen elmaların içine doldurulur.Krem şanti ile süslenir.Afiyet olsun.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam ben ((Seda Fun Club)) üyesiyim.Sedanın günlüğünün hastasıyım.sadete gelelim,cumartesi misafirlerim geliyor,sedanın açması,sedanın karnı yarık böreği,sedanın tahinli kurabiyesi,bu üçü tamam salata eksik Hatun.Cumartesiye kadar kolay salata tarifi acil.Sana güveniyorum Hoşcakal.
Fanatiğin Hatun

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Şerife alemsin yorumlarını okurken inan çok mutlu oluyorum.Yapacakların listesi çok güzel olmuş yanına sitede patates salatası var havuçlu,biberli tavsiye ederim.Yok ben patates salatası istemiyorum dersen yeşil mercimek salatası da çok güzel oluyor.İstersen, beğenirsen tarifini veririm.Görüşmek üzere... :))