17 Ocak 2008 Perşembe

Sucuklu ıspanak

Bu tarifi de sık sık uygularım sucuk ayrı bir lezzet katıyor. Tavsiye ederim.

Yapılışı: Ispanaklar güzelce yıkanıp kaynar suda 4-5 dakika haşlanır. Suyu süzülür. Tavada 1 adet soğan pembeleşinceye kadar kavrulur, ıspanaklar ilave edilir. 2-3 dakika beraber piştikten sonra ortası açılır, kenar kısımlarına yarım ay şeklinde dilimlenmiş sucuklar dizilir. Az bir sıvıyağ dökülür ve üzerine yumurta kırılır. Tuz, karabiber serpilir. Kapağı kapatılarak yumurta pişince servis yapılır. Afiyet olsun.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam hatun Ispanağın ve kerevizin harika görünüyor.Ispanağın yumurtalısı ve prinçlisi bilinirde sucuklusunu ilk defa görüyorum.Benim oğluş sucuğu çok sever belki busayede ıspanağıda zevkle yer.Kerevizide mutlaka deneyeceğim, portakal suyu güzel bir tat vermişdir herhalde.Ellerine sağlık arkadaşım

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Şerifecim valla bende oğluma bu şekilde yediriyorum arada ıspanaklarda gidiyor.Kerevizi mutlaka dene, ben tadına bayıldım. Portakal suyu çok lezzetli bir tat veriyor. Özellikle dolapta bir gece bekleyince tadı tam yerine gelmişti. Canım benim güzel yorumların için çok çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler

vildan çayan dedi ki...

Merhaba, suçuklu ıspanak tarifi ararken buraya geldim. En kısa zamanda deneyeceğim bunu. Bende bloğuma beklerim. Sevgiler.