23 Şubat 2008 Cumartesi

Sodalı Kurabiye

Bir kurabiye tarifi bu ama yediğin zaman sanki cevizli, tarçınlı kek tadında. Geçen gün televizyonda kanalları gezerken, telefona bağlanan bir bayan bu tarifi verdi. Bana ilginç geldiği için not aldım. Uygulamak bu güne kısmet oldu. Ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz :)

Malzemeler:
4/3 su bardağı şeker
1 şişe soda
1 şişe soda şişesi kadar sıvıyağ
Kabartma tozu, Vanilya, Tarçın
Yarım su bardağı kadar dövülmüş ceviz veya fındık veya kuru üzüm olabilir.
Aldığı kadar un

Yapılışı:
Bütün malzemeler karıştırılır. Ele yapışmayacak bir hamur elde edilir. Yuvarlanıp ısıtılmış fırında 15-20 dakika kadar pişirilir. Soğuyunca servis yapılır. Afiyet olsun.

4 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Saliha dedi ki...

seda canım enterasan bır tarıf not aldım denemek uzere ılgınc...madem sen guzel dedın guzeldır:))
sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

cnm çok güzel tarifler veriyosun seda ablacım ben 13 yaşındayım adım sevda bende bir site açıp senin gibi faydalı şeyler yapmayı düşünüyorum.bu güzel şeyleri bizlerle paylaştığın için tskr ederiz.:D

Adsız dedi ki...

kesinlikle denemek istiyorum ilginç görünüyor.margarinli olmayışı da denemem için bir sebep.seda abla sen beğendiysen de güzeldir zaten.elelrine sağlık şimdiden.