4 Mart 2014 Salı

Fındıklı Kurabiye...

 
 
Yıllar önce bu tarifi çok beğenerek yapardım ama demek ki o zamanlar bloğumu daha açmamışım ki, tarifini buraya eklememişim. Tarifini de bir yerlere yazmadığımdan unutmuşum gitmiş :) ama tabi Limonlu Kek sağ olsun bu tarifi bana hatırlatınca bende durmadım tekrar yaptım. Şimdiden minik oğlum mutfağa gelip kaçırıp gidiyor :)  Neval'im bu güzel tarif için sana çok teşekkürler ve tabi bloğumu açtığım için mutluluğum yine paha biçilemez :)
 
 
Malzemeler:
2 su bardağı rondodan geçirilmiş fındık
2 çorba kaşığı kakao
1 yumurta akı
1 su bardağı pudra şekeri
1 kase pudra şekeri ( yuvarladıktan sonra batırılacak)
 
Yapılışı:
Fındık, kakao, yumurta akı, pudra şekeri karıştırılıp yoğrulur. Ceviz büyüklüğünde yuvarlanır, parmağımızla hafifçe ortasına bastırılır ve kaseye hazırlamış olduğumuz pudra şekerine batırılıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye döşenir. 170 derece ısıtılmış fırında sadece 8 dakika pişirilir ve soğuduktan sonra servis yapılır. Afiyetler olsun.
 
 
 
 

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım harika bir sunum olmuş ellerine sağlık :)

Saliha dedi ki...

Fındığın cevizin kurabiyelere verdiği lezzeti çok seviyorum ellerine sağlık sedacım :))

Adsız dedi ki...

Tarif ten çok resme bayıldım. Çok şık bir görüntü. Ellerine sağlık.

Cemile Ergül

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Çook teşekkürler 😊