10 Mart 2014 Pazartesi

Tarçınlı, Fındıklı Kurabiye...



 
Fındığı kurabiye ye çok yakıştırıyorum. Yine bu tarif de  mutfak masanızda fazla kalamadan bitecek güzellikte, ağızda dağılan dolu dolu bir tepsi kurabiye :) Tarif için Pembe Tatlar'a çok teşekkürler :)Benim gibi deneyenlere şimdiden afiyet olsun...  

 
Tarifi aynen uyguladım, bloğumda yer alması için bende yazıyorum.
 
Malzemeler:
 
1 su bardağı fındık ( rondodan geçirilmiş)
1 çay bardağı buğday nişastası
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı tarçın
200 gr. oda ısısında margarin
2 paket vanilya
Aldığı kadar un
 
Fırından çıktıktan sonra üzeri için;
4 çorba kaşığı pudra şekeri
1 dolu tatlı kaşığı tarçın
 
       Yapılışı: Bütün malzemeler güzelce karıştırılır. Toparlanana ve kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar un ilave edilir.  Fırın 180 derece ye ayarlanır. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye fındıktan büyük, cevizden küçük parçalar koparılıp yuvarlanır. Üzerleri çok hafif pembeleşene kadar pişirilir. (Yaklaşık 13-15 dakika arası) Kurabiyeler ele alındığında dağılmayacak kıvama gelince pudra şekeri ve tarçın karışımına tek tek bulanarak servis tabağına alınır. Afiyet olsun...



8 yorum:

Unknown dedi ki...

Seda'cım bende yapıyorum harika oluyor ellerine sağlık,sevgiler...

birsence dedi ki...

sessiz sedam çok özledim seni haberin ola...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık...
Afiyetler olsun sunumuna bayıldım :))

Sevgiler :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık...
Afiyetler olsun sunumuna bayıldım :))

Sevgiler :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık...
Afiyetler olsun sunumuna bayıldım :))

Sevgiler :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık...
Afiyetler olsun sunumuna bayıldım :))

Sevgiler :)

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerıne sağlık...nefıs gorunuyor..canım sayfandan daha once aldığım tahınlı kurabıye tarifini yayınladım.sayfamada beklerım.....teşekkür ederım tarıf ıcın...sevgılerımle...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Sedacım ben de kurabiye delisiyim, hayatta dayanamadığım şeylerden biri benim için, çikolata gibi neredeyse. fındıklı fıstıklı hiç farketmez hüpletirim hemen. ellerine sağlık canım arkadaşım