22 Nisan 2008 Salı

Bu biberler çok masum...


Evet biberlerim çok masum çünkü kendi suyunda piştiler. Kızartmadan yaptığım için, yaz sofralarımda sık sık yerini alıyorlar. Özellikle kahvaltılarda çok seviyorum. Serin serin ayrı lezzetli oluyorlar. Artık nasıl yaptığımı söylesem iyi ederim dimi :) 1 kilo kadar biberi temizleyip tencerenin içine alıyorum. Yarım çay bardağı kadar su ekleyerek, kısık ateşte kapağı kapalı olarak yumuşuyorlar. Üzerine tuz ve az zeytinyağı gezdirerek servis tabağına alıyorum. Ayrı bir tavada 7-8 domates ve 2-3 diş sarımsağı yine az sıvıyağında pişirdikten sonra, tuzunu ekleyerek biberlerin üzerine döşüyorum. Afiyet olsun.

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayatım akşam ne yiyeceğimizi artık neredeyse buradan görebiliyorum, şimdiden ellerine sağlık, bunu da çok güzel yaptığını biliyorum...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

bayıldığım lezzetlerden biridir bu,mis gibi de domates sosu kokusu geldi burnuma şimdi.kendi suyuyla da pişince kime ne yani istediğim kadar yerim.aklımda olsun da haftaya pazardan bolca biber alıp ben de yapıyım.kıskandım şimdi senin biberleri,ellerine sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hayatım çok teşekkür ederim canım benim :)SÇAÇS

Yasemin'cim evet kimse birşey diyemez. Zaten ben kızartmayı unuttum. Tamam onun yerini hiç birşey tutmuyor ama böyle de çok güzel oluyor. Teşekkür ederim :)

nilüfer dedi ki...

biber kizartmasini cok severim ama hic böyle denememistim..gercekten cok masum duruyorlar kiyipta nasil yiyecez simdi :)) ellerine saglik..

antepası dedi ki...

Canım bende bazen böyle yapıyorum hem hafif hem lezzetli oluyor.Ama eşim böylesine daha çok bayılıyor.Eline sağlık.

Adsız dedi ki...

offf harika gorunum az yagli olasida avantaj tabiki, elerine saglik ,

ayselce dedi ki...

Ben de yaparım böyle.Çok lezzetli oluyorlar.Benim de canım istedi şimdi.Akşama yapmalı:))Eline sağlık..

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim harika gorunuyor

Nilgün dedi ki...

Denemek gerek yagsiz olarak tadini merak ettim dosgrusu..ellerine saglik canim



SEVGILER

Adsız dedi ki...

mmm nefis görünüyor :) sayfayı ilk açtığımda kızartma sandım, kızartılmadan yapıldığını öğrenince ayrıca sevindim:) bu güzel fikir için teşekkürler :))

Adsız dedi ki...

Selam hatun İlk bakışta görünce dedim değişik bir menemen bu galiba okuyunca olmadığını anladım,eminim çok güzel olmuştur,hafta sonu mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sedacım dün yaptım bu masum biberlerden ben de.harika sonuç gerçekten.saol paylaştığın için.hiç farkı yok kızartmadan.yakında yayınlarım inşallah

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis görunuyor canım ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

canim,merak ettim seni...iyisindir insallah :) daha özletmeden gel bekliyoruz :)

Ayse Pamuk dedi ki...

ohhh nefis görünüyor hemde yağsız ellerine sağlık vallahi

Unknown dedi ki...

ah canım ya bu biberler masum ise suçlu olan bizmiyiz,çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyorlar kızartma yememesi gereken annem için çok güzel bir tarif çok teşekkürler seda abla elelrine sağlık..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sedacım teşekkür ederim :)