15 Eylül 2008 Pazartesi

Ekmek teknem...

Ramazan da iftara gelen arkadaşlarımız, ellerinde dayanamayıp aldıkları pidelerle gönül kapımızdan girince, ben de bunların bozulmaması derdine girip fırında kızartmaya karar verdim. Bayat ekmek değerlendirmesiyle ilgili birçok yöntem var tabi, mesela bu ekmekleri fırına attığımda üzerine zeytinyağı ve baharatlarla yapılmış bir karışım da serpiştirilebilirdi. Ben bu sefer sade yapıp çorbalarımda kullanmak üzere tezgahımın üzerine gönül rahatlığıyla bıraktım. Ramazanın bereketi evimizden eksik olmasın.

8 yorum:

Saliha dedi ki...

ne güzel benımde köftelık harıcınde sık sık başvurduğum bir yöntem....ellerıne saglık:)

sevgılerımle..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerine sağlık,böyle mübarek bir ayda çok fazla pide israf ediliyor.çok üzülüyorum ben de.bizim evde de çok sevilerek her akşam tazecik alınıyor ve artanları ben dondurucuya atıyorum.daha sonradan pideli köfte yapıcam tüm kış inşallah.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Salihacığım biraz dikkat etmek adına işte bunlar. Keşke hiç birşey atmasak...

Yaseminciğim senin yönteminde çok güzel. Dediğin gibi insan oruçluyken pide kokusuna dayanamıyor. Ertelenip duruyor sepettekiler ama inşallah artık hiç israf olmayacaklar.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Bu kızarmış pideler çorbayla harika olur.-)))sevgilerimle canım.iyi iftarlar..

Unknown dedi ki...

duyarlı davranışın için seni tebrik ederim sedacım,hiç bir şeyi ziyan etmemek lazım helede ekmek ellerine sağlık sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ne iyi bir fikir ,hem israfa engel oluyorsunuz hemde corbaalrin lezzetinir artiriyorsnuz .Bend e gelende faza ekmekleri galata unu yapiyorum ...tesekkurer paylasiminiz icin

Adsız dedi ki...

cokk tesekkurer eliniz saglik bede fazla ekmekleri galata unu olara deyerlendirrim daha cok...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne güzel düşünmüşsün. Ülkemizde ki aç insanları düşününce ekmek israfı insanı gerçekten çok üzüyor.Dediğin gibi Ramazan bereketi evlerimizde hiç bitmesin.
Sevgiyle kal.