13 Haziran 2008 Cuma

Tavuk suyuna çorba

Bu çorba çok pratik ve de çok lezzetli oluyor. Bebeklerinize, çocuklarınıza verebileceğiniz, faydalı bir çorba...

Yapılışı: 3 tavuk budunu haşlıyoruz. Etlerini didikliyoruz. Tavuk suyunun içerisine 3 bardak kadar daha sıcak su ekleyerek kaynamaya bırakıyoruz. 1 su bardağı tel şehriye ve didiklenmiş tavuk etlerini ilave ederek, şehriyelerin pişmesini bekliyoruz. ( Tavuk suyu yoğun olduysa, sıcak su ile lezzetini ayarlıyoruz) En son tuzunu ve karabiberini ekleyerek servis yapıyoruz. Afiyet olsun.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık mmmm mis gibi koktu yiyenlere afiyet olsun öptüm canım

Saliha dedi ki...

AYNEEENN SENIN YAPTIĞIN GIBI YAPIYORUM ARKADASIM:)
BU SIRALAR BOL HASLAMA TAVUK YIYORUZ ERTESI GUNE VEYA O GUN HEMEN CORMASI OLUYOR MMMM COK SEVERIZ COOK
EVLADIN COK NASIPLI SENIN GIBI ANNESI OLDUGU ICIN....

antepası dedi ki...

çok severim.Olsada içsem.Hımmmm mis gibi kokusu burnuma geldi.

Damak Tadı dedi ki...

Çorbasız bir sofra asla düşünemem..Hele tavuk suyuna ise bayılırım..Ellerine sağlık canım..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Selam hatun.Çorban çok nefis görünüyor.Hem sağlıklı hem lezzetli,içine birazda ekmek parçaları hemde doyurucu.Hepsi bir arada.Ellerine sağlık yine süpersinnnn

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Tavuk suyuna çorba doğal bir antibiyotik! Çok da nefis fotoğraflamışsın, ellerine sağlık Seda'cım..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sedacım ellerine sağlık,ben de çok severim tavuk suyuna çorbaları ama tuğra bey hoşlanmıyor diye uzun zamandır hiç yapmadım.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Bu çorbaya bir de sarımsak rendelemeni tavsiye ediyorum, süper bir lezzet katıyor. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Bebişiminde bir blogu var teyzesi:)
http://nazlibebegim.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Canımmm yine ben uğradım sevgilerimi bıraktım kendine iyi bak öptümmm

Ayse Pamuk dedi ki...

o çorba ne güzeldir şimdiiii ellerine sağlık