19 Haziran 2008 Perşembe

4. ve 5. minderlerim...

Beni takip eden candan blog arkadaşlarım bilirsiniz uzun süredir salonuma yastık örüyorum. Geçen gün bazamı karıştırırken, 4 sene önce eşimle Alanya'dan aldığım bu sade yastık kılıflarından gördüm. Fikir aklıma birden geldi. Yastıkları ördüğüm iplerden işleme yaparsam, ortamın daha neşeli olacağını düşündüm. Gerçekten de öyle oldu. Sizinde bazalarınızda kullanmadığınız ve değerlendirmeye hazır eşyalarınız varsa tavsiye ederim. Bu sayede, sadece 1 yastığım kaldı. Bakalım o nasıl olacak. İnanın şu an bende bilmiyorum :)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Maşallah canım benim ellerine sağlık süper olmuş yastıklar zerafette öyle öptüm senii

Ordanburdanhayattan dedi ki...

bak çok cici olmuşlar bence de.aldığın gibi kullanmaktansa böyle kendinden de birşeyler katınca daha da güzel oluyorlar.ellerine sağlık.diğerini de merakla bekliyoruz.bazalarda neler var neler ama hamarat olmak gerek biraz.ben açmaya korkuyorum orayı valla:))

zarpandit dedi ki...

ellerin maşallah marifet fışkırtıyor anacımmm :)

Saliha dedi ki...

seda ,bevcerıklı arkadasım benım ellerıne saglık cok cici cok kıbar olmus ya:))

fatosun mutfagından... dedi ki...

sedacımm ne güzel olmuşlar..ellerine sağlık..sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım, ne güzel elinden geliyor.. Ben anca düğme dikebiliyorum :) Ellerine emeğine sağlık, iyi günlerde kullan..

Damak Tadı dedi ki...

Çok şık olmuşlar tatlı Seda'cığım,ellerine sağlık canım..Harikasın ve çok beceriklisin..))Maşallah sana tatlım!!

Kocaman sevgilerimi gönderip yanaklarından öpüyorum..

Sevgiler..

MMO dedi ki...

Sedacığım,
Bravo sana! Çok güzel görünüyor yastıklar.Renk uyumu da çok güzel olmuş. Ben bir düğmeyi zor dikiyorum vallahi. :))