11 Nisan 2008 Cuma

Soya kıymalı spagetti

Soya etinin protein açısından oldukça kuvvetli bir besin olduğunu biliyorum. Dolmalarda, makarnalarda kullanıyorum. Denemeyenler varsa fiyat açısından da etten çok daha ucuz. En azından alternatif olarak düşünebilirsiniz. Yapılması gereken sadece sıcak suya koyup 15 dakika şişmesini beklemek. Daha sonra sosa dahil edip aynı kıymalı iç hazırlar gibi pişiriyorsunuz. Ben yarım paket makarna için yarım su bardağı ıslattım. Domates, soğan ve sivri biberle tatlandırarak güzel bir sos elde ettim.
www.sedaningunlugu.com

7 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hiç denemedim ama merak ediyorum ne zamandır ben de.nereden alıyorsun peki bunu sedacım,her yerde kolayca bulunuyor mu?
çok şık görünüyor,ellerine sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemin'cim bütün marketlerde var canım. Soya kıyması, Soya eti olarak ayrı ayrı satılıyor. Teşekkür ederim :)

antepası dedi ki...

Canım eline sağlık.Soya eti değişik ama çok faydalı olan bir et.Ben kuşbaşısınıda denemiştim .Birde soya kıymasını börek içinde dene süper.Eminim makarnayada yakışmıştır.

Adsız dedi ki...

Selam hatun.Soya sosunu biliyorum ama kıymasını hiç duymadım,merak ettim ama mutlaka,deneyeceğim,değişik tatları yapmasını çok seviyorum.Sen yaptığına göre mutlaka güzel olmuştur.Ayrıca görüşelim artık özlettiniz kendinizi,bune ayrılık böyle.....

ayselce dedi ki...

Soya etini hiç denemedim,ama en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.Sanırım öbür etten daha sağlıklıdır.Makarnan da güzel görünüyor.Ellerine sağlık..

Ayse Pamuk dedi ki...

Hiç denememe rağmen nefis görünüyor ellerine sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım bilmiyordum soya kıymasını, teşekkürler bilgilendirdiğin için.. Makarnan da enfes görünüyor, çatalımı dolayasım geldi :) Ellerine sağlık..