2 Aralık 2012 Pazar

Tavuklu ve Turşulu Amerikan Salatası...


Bazı tarifler vardır, adım adım çağırır sizi, tıpkı bu amerikan salatasının beni çağırdığı gibi...
Dünden haşladığım patateslerden kalanları buzdolabıma koymuştum. Çocuklar için de tavuk bagetlerini haşlayıp suyuna çorba yaptım. Çorbanın içerisine birazından didikledim ama ondan da arttı, dolabıma koydum. Bugün yemeğin yanına salatamı hazırladım çook lezzetli oldular. İşte benim salatayla hikayem böyle başladı, ya sizin ?...

Malzemeler:
3-4 adet haşlanmış patates ( küp küp doğranacak)
2 adet küp doğranmış haşlanmış havuç
Yarım su bardağı haşlanmış bezelye
( İsteğe göre karışık hazır garnitür kullanabilirsiniz.)
2-3 adet haşlanmış tavuk baget ( küçük küçük doğranmış)
3-4 adet salatalık turşusu ( küp küp doğranmış)
Malzemelere yetecek kadar mayonez
Tuz


Yapılışı: Bütün malzemeler karıştırılır, mayonez ilave edilerek karıştırılır. Servis yapılır. Afiyet olsun...


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ziyaretin için teşekkür ederim.Şimdi iyiyim hamd olsun.Salata
nefis ellerine sağlık sevgiler...