9 Ocak 2009 Cuma

Varan 6...


En sonunda salondaki boş kalan koltuğumun üzerine de bir yastık kondurabildim. Hiç birşey yapmak istemediğim bir anda aklıma esti, bu model çıktı ortaya. Modele başlarken farklı bir tasarım vardı aklımda ve döndü dolaştı bu güzel şekli aldı. İtiraf etmeliyim en sevdiğim yastık kılıfım olmaya hak kazandı... Öncekileri buradan ve buradan görebilirsiniz. Yukarıdaki fotoğraf da yastığımın arkalı önlü resmidir.

Gecenin geç bir saatinde yazıyorum yazımı ve dışarı da hızlıca atıştıran kar taneleri, sabah belkide her yer karla kaplı olur kim bilebilir ki...
Şimdiden hayırlı cumalar.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Sedacığım hakikatten renk, desen ve muntazam yapılışı ile süper bir yastık çıkmış ortaya. Ben örgüyü hiç bilmem, yapanlara da çok imrenirim. Süpersin marifetli Seda seni :) Öpüyorum...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık Seda'cım, çok uyumlu olmuş renkler..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

maharetli arkadaşım benim,çok güzel olmuşlar bunlar da öncekiler gibi.ben örgü beceremiyorum ama bu aralar takı kursu vasıtasıyla boncuklarla uğraşıyorum.bu kötü ruh hallerime iyi geliyor.hepimizin böyle uğraşları olması gerek.ellerine sağlık,hayırlı cumalar

Unknown dedi ki...

Canım hoşgeldin özlemişim baya çok şık yastıklar ellerine ve emeğine sağlık kocaman öptüm...

Bulbulunyeri dedi ki...

cANIM,
ELLERİNE SAĞLIK. dİĞERLERİNE BAKTIM. hEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL VE ŞIK OLMUŞ.
sEVGİYLE KAL.

Karen Hanim dedi ki...

Bunlar çok hoş oldu!

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba :))

Guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim :))Cok mutlu ettiniz beni :)

Yastiklara gelince;
Ama coooook guzel bunlarrr :) iyi gunlerde kullanin :))

Adsız dedi ki...

orjinal yastıklar..elinize sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yorum bırakan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Sevgiler