15 Ağustos 2008 Cuma

Bildiğimiz Patates...

Evet ev halkı uyudu ve ben blogumun başına geçip biraz laf yapalım istedim. Sabahtan ıslattığım zeytinyağlı barbunyamın altını yeni kapattım, etrafı toparladım biraz, biraz da yaptığım çayı ısıttım yudumladım balkonumda. Uykum yok, sabaha iş bırakmamak için biraz derledim etrafı. Bazen öyle oluyor ki acaba ben bu evi en son ne zaman topladım demek geliyor içinden, oysa cevabı o kadar yakın bir tarih oluyor ki... :)) Bugün soframızda patates yemeği vardı, sade bildiğimiz patates yemeği. Ben bir değişiklik yaptım, servis esnasında, teflon tavada erittiğim kaşar peynirini gezdirdim üzerine. Lezzetli olan patates daha da güzel oldu.
Yarın mübarek Beraat Kandili. Hepinizin kandili mübarek olsun. Allah dualarınızı hayırlısı ile kabul etsin inşallah. Herkese iyi hafta sonları diliyorum.

8 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bir kandil gülü savur sevdiklerine,size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Kandiliniz kutlu olsun.
Sevgiyle kal.
Bu arada patatesler çok lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

sedacım bildiğimiz patates ama bilmediğimiz yapmadığımız birşey göstermişsin bize.
ev toparlama konusunda haklısın,hepimiz yanıyız herhalde.biraz da rahat ol boşver.
sana da iyi kandiller diliyorum

Aymen dedi ki...

Hayırlı Kandiller

Adsız dedi ki...

Hayirli kandiller.

nilüfer dedi ki...

canim merhaba
uzun zamandir bloglari gezemiyorum ondan gelemedim insallah en kisa zamanda araniza geri dönecegim..
ben yorumu yemek hakkinda yapmayacagim fotografin harika cikmis sanki yemek dergilerinde olan fotograflar gibi harika bir kare yakalamissin gercekten cok begendim renkleri cok güzel cikmis ellerine saglik hem yemek icin hem fotograf icin yeni fotolarini bekliyorum :))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım ne kadar güzel bir fikir, ellerine sağlık, görüntü ne kadar lezzetli olduğu hakkında fikir veriyor zaten.. Patates yemeği bizim evde de çok sevilir, ilk yapışımda ben de senin formülünü deneyeceğim.. Ha bu arada evi derleyip toplamakla ilgili söylediklerine kesinlikle ben de katılıyorum, bugün yapıyorsun, yarın sanki hiç yapılmamış gibi :)

Haydi mutfağa dedi ki...

bugün ne yapsam diyordum.bu tarifi deneyeceğim inşallah.teşekkürler.
elinize sağlık