18 Eylül 2014 Perşembe

Bugün Günlerden Okul...

 
Bugün anlatalım biraz kendimizden, yemekleri bugünlük bir kenara bırakıp yazarak konuşalım. Öncelikle şu an yazımı okuyan sana kocaman bir merhaba demek istiyorum :) 2007 yılından beri yazmaya çalıştığım ve burada olduğum anlarda kendimde oluşan huzuru tarif edemem, sanki evin içinde küçük bir ev daha varda orada sığınıyormuşum gibi...
 
Neler yapıyorum bu günlerde, bu sene Ayberk'im sabahçı oldu ve 3. sınıfa geçti, 6:00 bizim evde günün başladığı bir saat oldu, küçük oğlumda kreşe merhaba dedi, ilk hafta ciddi anlamda benim vicdanımı ve sabrımı sınadı fakat anneler 2. çocuklarda daha bilinçli oluyor. Çünkü onun için iyi olduğunu bilmek kararlı olmak zorunda bırakıyor insanı.
 
Sebep budur ki ona sadece gitmesi gerektiğini, okulun onun için eğlence, oyun yeri, aynı zamanda arkadaşlarıyla vakit geçirebileceği ve bir sürü güzel şeyler öğrenebileceği bir ortam olduğunu anlattım ama her dakika değil, çünkü anne ne kadar açıklama yaparsa, çocuk da o kadar oyalamaya ve gitmemek adına ağlama tekniğini kullanmaya başlıyor. Her ne kadar kararlı olsam da içeri girerken mutlu olmasını diliyorum, içim rahat eve dönebilmek için..,
 
 Çocuklarımız inşallah ne istediğini bilen, yaptığı işlerde başarılı ve arkadaşlarıyla iyi iletişim kuran bireyler olurlar. 2. haftamızda geçen haftaya göre daha iyiyiz, aslında farkına vardı bazı durumların. Korkularını, evden ayrılma endişesini bir kenara bırakıp içeride ki renkleri fark etmeye başladı, umarım bu şekilde devam eder. Kreş konusundaki bu rahatlığımı ilk çocuğumda yaşamadım açıkça belirteyim :) yani çook ağlamışımdır köşe bucak o nedenle eğer bu yazıyı okuyor ve çocuğunuzu kreşe alıştırıyorsanız sadece sakin ve kararlı olun, benim kendime sorduğum tek soru, kreş saatlerini evde ne şekilde geçiriyor ???
 
   Ve bende uzun zamandır kendim için aradığım bu boşluğu fırsat bilip pasta yapımıma merak saldım çok yakında naçizane denemelerimi de burada paylaşacağım. Sizlere keyifli bir gün, huzurlu bir ömür diliyorum, Sağlıcakla görüşmek üzere :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım hislerimize tercüman olmuşsun. Zevkle okudum yazını.
Evet bugün günlerden bence de okul. Öptüm seni.....
Cemile Ergül

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Can arkadaşım seninde bu güzel yorumun beni çok mutlu etti. Oğlumun emin ellerde olduğundan hiç şüphem yok. Teşekkür ederim 😊