6 Kasım 2012 Salı

Blogum 5 yaşında :)



Dolu dolu 5 sene oldu blogumu açalı. Yaş olarak büyük oğlumdan küçük, küçük oğlumdan da büyük blogum var.  Çok güzel arkadaşlıklarda edindim, çok samimi yorumlarda aldım. İlk heyecanlarımı da paylaştım, çocuklarıma yaptığım çorbaları da. Bir çay saatindeydik beraber, bazen de bir akşam yemeğinde. Bazen de sadece yazdım... Üniversite mutluluğumu da paylaştım, derslerde yaşadığım zorlukları da. Ben yazdıkça mutlu oldum, sizlerle bilgi paylaşımlarında daha da sevindim. İnşaallah daha uzun yıllar burada bir noktada buluşup daha çok sohbetler ederiz, iyi ki varsınız, iyi ki ben bu blog camiasına bir adım atmışım. Nice senelere blogum :))

6 yorum:

Derya Sezgin dedi ki...

Canım nice güzel yıllara ve payla
şımlara inşallah öpüyorum.

Çiğdem KILIC dedi ki...

Nice bol paylaşımlı yıllara Sedacım..
Sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

nice mutlu yayın dolu seneler dilerim

Anne Mimar dedi ki...

Nice uzun yıllar yazman dileğiyle...

NarTaneleri dedi ki...

Tebrikler,nice yillara hep beraber diliyorum

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllara komşum, arkadaşım

Cemile