15 Mart 2012 Perşembe

Konumuz Kuruyemiş...

Kuruyemiş yemesini herkes sever. Kimi sadece fıstık, kimi badem, kimi üzüm, kimisi de hepsinden. Bizim evde de kuruyemiş alışverişini eşim yapar. En son aldığı kuruyemişi bana ikram ettiğinde tadı öyle enfes geldi ki, sizlerle de paylaşmak istedim. Peyman'ın Tropicana Mix markalı ürününü tavsiye ederim. Uzak diyarlardan Pikan cevizi, Makedamya fındığı, Brezilya fındığını ve bildiğimiz kajuyu paketleyip taptaze bizlere sunmuşlar. Bende memnuniyetimi bildirmek amaçlı kendilerine mail attım, kibar ve nazik bir dille benim mailime cevap verdiler.Öğrendim ki; Peyman’da, ürün hammaddelerinin alımından tüketiciye ulaştırılmasına dek geçen süreç, uluslararası kalite standartları çerçevesinde gerçekleşiyormuş. El değmeden ve hiçbir katkı maddesi kullanılmadan işlemden geçerek üretim bandına gelen ürünler, hava geçirmeme özelliğine sahip, üç katmanlı ambalajlarda biz tüketicilere ulaşıyormuş. Taptaze oluşunun sırrı da burada saklı.
Bu vesile ile peyman ekibine ve özellikle Sevgili Neşe DEMİR'e teşekkürlerimi iletiyorum. Başarılarının devamını diliyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

seda'cın senin tavsiyene uydum ve peman'nın kuruyemişini aldım bende çok beğendim teşekkür ederim sayende yeni bir lezzetle tanıştım. AYSUN

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Afiyet olsun arkadaşım :)

misaR dedi ki...

Ben kuruyemişte Tatbak'ın kuruyemişlerinin üstüne kuruyemiş tanımam. Çok harika kuruyemişleri var. Kesinlikle size de tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Ben kuruyemişte Tatbak'ın kuruyemişlerinin üstüne kuruyemiş tanımam. Çok harika kuruyemişleri var. Kesinlikle size de tavsiye ederim.