24 Eylül 2011 Cumartesi

Bak yine Eylül ve Ben...

Burası Seda'nın Günlüğü. Benim yazdığım, benim yazamadığım, vazgeçtiğim, paylaştığım, sevindiğim, duygulandığım, sessizce klavye ve ekranla bir bütün olup dile geldiğim blogumda, geçen giden yaşımı uğurlayıp, yeni yaşıma da burada merhaba demeliyim. Blogumu açtım açalı tam 4 kez doğum günü geçirmişim. Hızlı ve anlamadan...
.
.
.
Çok şükür geçen giden yaşlarıma, bundan sonraki hayatımda da çocuklarımla, eşimle, huzurlu, sağlıklı, hayırlı bir ömür diliyorum. Tüm insanlar mutlu ve huzurlu olsunlar inşallah.
.
.
Evet yine eylül ve ben.
Şimdi 30 sularında yüzüyorum...

8 yorum:

Kendimce dedi ki...

Çok senelere Sedacım.Allah sağlık ve mutluluk dolu yaşlar versin.Çok öpüyorum

Seda Yazıcı dedi ki...

Seda'cım iyiki doğdun ,iyi senelere adaşım :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Nice yıllara canım.Ailen ve tüm sevdiklerinle beraber.

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım iyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara inşaallah.

Cemile Ergül

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Adaşım,

Boncuğum,

Komşum,

Çok teşekkür ederim :)

çeşnici Handan dedi ki...

25 Eylül'de doğan biri olarak doğum gününü kutlar, sağlıklı ve güzel bir yeni yaş dilerim. Sevgiler.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili Handan, bende senin doğum gününü kutluyorum o zaman :)teşekkür ederim.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

canım sedacım blog alemindeki ilk arkadaşım iyi ki doğmuşsun iyi ki blog yazıyorsun. sevgiler canım. sana mim paslıyorum az sonra bakarsın pls:)) sevgiler