5 Eylül 2011 Pazartesi

Aşk Tesadüfleri Sever...


Uzun zamandır güzel bir film izlemedim ta ki bu akşama kadar. Yanılmıyorsam şubat ayları gibi vizyona girdi bu film ama gerçekten bu kadar güzel olduğunu hiç bilmiyordum. Konusu muhteşemdi, karakterler ve oyuncular da öyle. Umarım hakkını verecek kadar izleyeni olmuştur, bende sağolsun arkadaşımın tavsiyesi ile izledim, etkisinden kurtulmak biraz zor oluyor ve düşündükçe düşündürüyor.
Benden de sizlere öneri, eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum.

3 yorum:

derya dedi ki...

Canım ben çok istedim fakat izleye
medim internetten izlerim artık öpü
yorum.

lezzet sefasi dedi ki...

tamamen katiliyorum, hazirand a Almanyad a seyretmistim bend e bayilmistim.
Sevgiler Sedacim
Sefa

Adsız dedi ki...

BEN DE ÇOK BEĞENDİM. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR FİLM. SONUNDA KİLİTLENDİM. DAHA ÇOK SES GETİREBİLİRDİ. CEMİLE ERGÜL