27 Haziran 2011 Pazartesi

...

Bir varmış, bir yokmuş. Zamanın birinde Seda adında bir blogcu varmış, iki oğlu olmuş, kendisinden bir daha haber alınamamış. Günler sonra birgün çıkagelmiş. Küçük oğlu 8 aylık olmuş ve zaman bulabilmiş ki bloguna tekrar yazmaya başlamış. Onlar ermiş muradına, blogcumuz başlasın bakalım anlatmaya... :)
Anlatacak o kadar çok şey var ki bu aralar hayatımda. En önemlilerinden birisi erkek kardeşimi sözledik. Ailemize bir kardeşim daha katıldı. Tatlı telaşlar vardı hayatımızda. Yüzüklerini taktık, nişana kadar onlarda yorgunluklarını ancak atarlar üzerlerinden.
Bir diğeri de eskiden çalışma hayatında tanıştığım, o zamanlar stajyerim olan, şimdilerde kendisini geliştirip, bildik bir bankada takım kaptanı olan kardeşimin nikah şahidi oldum. Nikahını bu kadar yakından izleme fırsatını bana verdiği için ayrıca çok mutlu oldum. İnşallah hayatları boyunca mutlu olurlar.
Çocuklarımla gün içinde zamanla yarışıyorum desem yeridir. Biri emekleme hazırlıklarına başladı bile. Zaten kucak zamanlarından karıştırılcak yerler hesaplanmıştı kafasında :)
Abisi şimdiden kardeşine sorular soruyor, muhabbet etmek istiyor kendince. Bana da küçük kardeşi kukla gibi konuşturmak kalıyor. Ne karakterlere giriyorum bir bilseniz. Bazen Kerem oluyorum, bazen bir yemek konuşuyor ( beni yemelisin, yoksa büyüyemezsin gibi...) bazen de bir oyuncak. Şimdilerde patlıcan yemeği yerken sürekli anlatmamı istediği ve bizim hayalimizdeki kahraman olan obur Murat'ımız var. Bu obur Murat öyle çok yemek yemek istiyor ki anlatamayız. Kafadan hikaye oluşturmak, sallamak bazen içimizi şişirse de, yemeğini yemede katkısı olduğu tartışılmaz bir gerçek :) bazen aklına gelip anlatırmısın dediğinde bu aralar obur Murat tatilde cevabını veriyoruz :)
Hikaye dinlemeyi herkes sever, yaş kaç olursa olsun...
Şimdilik benden bu kadar. Tekrar görülmek üzere.
Sağlıcakla kalın...

5 yorum:

aleyna dedi ki...

hoşgeldin sevgili seda.okumayı sevdiğim bloglar arasındaydın şüphesiz.dönmene sevindim.hayatında hep böyle güzel değişiklikler olur inş.yeni yazılarını bekliyorum.sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Güneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güze güzel duygu hep sisizle olsun..
Kandiliniz Mübaek Olsun...

Çiğdem dedi ki...

OOooo dedirticek cinsten bir yazı görünce ne kadar mutlu olduğumu bilemessin bu güzel değişiklikler karşısında.Biz hep buradız ve Yine bekleriz:)) Hayırlı kandiller:))

Adsız dedi ki...

Arkadaşım hoşgeldin, sefa geldin.
Artık arayı bu kadar uzatma. Özlettin kendini. Çocukları öpüyorum. Yeni gelinimize aramıza hoş geldin diyorum.

CEMİLE ERGÜL

Akdeniz Kızı dedi ki...

hoşgeldiniz....blogta nerdeyse çocuğumuz gibi oluyor...sevmesek bu kadar zahmet çekilmez dmi...ALLAH sağlık ve güç versin diyorum...sevgilerimle