31 Mart 2011 Perşembe

Çocuğu salladım geldim...

Kocaman bir merhaba... Ne verebileceğim bir tarifim ne de paylaşacak bir bilgim var. Bu aralar çok uzak kaldığımın farkındayım ama sizde anlarsınız ki iki çocuk idare etmek biraz zor oluyor. 2. oğlum artık 5 aylık oldu, herşeyin farkında ve herşeye anlayarak bakıyor. Keşif yapmaya bayıldığı gibi, sanırım ben onu kucakda gezdirirken, kısmetse emeklediği zamanlarda nerden ne karıştırsam hesapları bile yapılıyor :). Sağlık nedeniyle de bebek olmasına rağmen sünnetimizi de yaptırdık. İnsan bir kere yaşayınca tecrübe ediniyor, zorluğunu anlıyor ama beni bekleyen kısmetse bir sünnet daha var. 2-4 yaş arası önerilmediğinden büyük oğlumu sünnet ettirmedim. Belki de daha iyi oldu, birisi ile ilgilenirken diğeri aklımda kalmayacak. Bugün de evimizin yeni bireyi için, Ayberk'imin odasında değişiklikler yapıyorum. Bir ranza aldım, güzel güzel geçinirlerse ne ala... :) Bugünlük böyle olsun ama artık arayı bu kadar açmıyacağım söz. Sizleri de elimden geldiği kadarıyla takip ediyorum. Hepinize kocaman sevgiler, selamlar...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoşgeldiiin;) burada yeni bir yazi görmek senden haberdar olmak ne kadar güzel bilemessin..Miniklerimi kocaman öpüyorum

derya dedi ki...

Canımmm hoşgeldin paşam maşallah 5 ay
lık olmuş bile seni ve paşaları öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Hosgeldin canim kolay gelsin islerin, oglularian allah baht acikligi versin
seni 4 gozle bekliyoruz

Kendimce dedi ki...

Ahh Sedacım seni okurken gözümün önüne kendim geliyorum ama tabiii yıllar öncesi ranza dedinya benimkiler de küçükken ranzada yatardı bir yukardan tükürür diğeri aşağıdan öbürünün yorganını çekip aşağı atardı sonrası çığlık kavga şimdi birbirlerine laf söyletmiyorlar tadını çıkar güzel günler