5 Ocak 2011 Çarşamba

Blogum Hep Aklımdasın...


Bir yandan yanlız olmanın verdiği cesaret ile oğlumun ağlamaması için el şıklatıp türkü söylüyorum, (sesim kötü olsada, annenin ki güzel gelir yavrusuna :)) bir yandan şu yazımı yazıp diğer yandan da oğlumun yatağını sallıyorum,ne marifetliymişim de haberim yokmuş :) 2 ayımızı bir hafta geçiyoruz. Gaz problemimiz yine var ama çok şükür ilk günler gibi değil. Şu an uçmak istercesine beni al desede, gözünün içine bakarak konuşmam onu biraz idare ettiriyor. Abisini sorarsanız, o da daha küçük bir çocuk olduğu için kendine oyun arkadaşı arıyor. Komşum sağolsun bugün Ayberk'im onun yanında, akşamları da kızı ile iyi birer arkadaş oldular.
Geçen hafta sonu yine gezme planları yaptım :) gülüyorum çünkü komik ve de sinir harbiyle geçen bir hafta sonu oldu. Evde otursam daha güzel olurdu diye düşünmüyor değilim. Biri bir yandan ağlıyor, diğeri büyük diyorsun o da dışarı çıkınca evrim geçiriyor. Bu aralar böyleyiz yani. Sokak da çıldırmış elindeki puseti sallayan bir anne, bir yandan 4,5 yaşında bir çocuğun arkasından koşan bir baba görürseniz, işte işte onlar biziz :) Tabi bu da bir dönem diyerek sabrediyoruz. İkinci çocuktan sonra insan biraz daha rahat davranıyor, mesela bebek ağlıyor, biz babasıyla hayran hayran dinliyoruz. Özlemişmiyiz ne :) Ya da ilki biraz zor büyüdüğü için, alışkanlık da olabilir. Bu arada ben ne durumdayım, ben mi o da kim ?? :)
Tekrar görüşmek üzere...
Sağlıcakla kalın

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Tekrardan Allah analı-babalı büyütsün Seda'cığım..


Mutlu sağlıklı yıllar eşinle,tatlı çocuklarınla ve tüm sevdiklerinle..


Sevgilerle..

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım benim Allah kolaylıklar ve sabır versin arkadaşım..zamanla her şey düzene oturur:))minik bebeğin sağlıkla huzurla büyüsün inşallah..öpüyorum..sevgiler

Sevil dedi ki...

ah yerim ben onun ellerini sedacım sizleri böyle gördükçe bende kızıma kardeş istiyorum bilmiyorum hata mı yapıyorum ama istiyorum kardeş :))
Sedacım Allah analı babalı büyütsün tekrardan
Allaha emanet olun gaz sancıları içinde Elma yağı dene tatlım eklem yerlerine sürüyorsun
sevgiler

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

canım benim yaa Allah kolaylık versin hiç kolay değil eminim.

kirazzade dedi ki...

:) Ne güzel, mutlu telaşların var :) O minik eli de bi ısırır mısın benim için :)

Pastane'den dedi ki...

Sedacım benim 2 sene önceki halim gibisin ama maşallah bebek büyüyor,zor zamanları geçiyor
bugünlerde geçecek hatırlayınca güleceksin:))
ikinci bebek daha kolay büyüyor tabi tecrübeli oluyoruz şu anın ve bebişin tadını çıkar ve onu benim için de kokla:))

Kendimce dedi ki...

Sedacım o elin sahibini yerim ben maaşallah okurken o dönemlerim geldi aklıma çok yorucu ama çok güzel tadını çıkar çabucak büyüyorlar

Limonlu Kek dedi ki...

Sana her hal yakışır güzel Sedacım :) Boşuna değil anne hakkı ödenmez diyenin sözü, zor zanaat vessselam, ama dayan az kaldı, özellikle Ayberk okula gidince herşey çok kolaylaşacak. Öpüyorum canım benim ve tabii çook kolaylıklar sizlere ....