8 Aralık 2010 Çarşamba

Kırk Uçurmaya Geldim...


Çok şükür kırk gün geçti. Kırkı ile ilgili söylenen birçok sözde geride kaldı. Adetlere uygun olarak kırk kaşık su döküldü ve kırklandı :) sıra uçurmaya geldi, nasıl geçti derseniz yine gazlı bir bebeğim oldu. Ayberkde de bu gaz 4 aya kadar beni zorlamıştı. Derin uykularından uyandıran şu gaz meselesine kızmıyor deyilim yani. Kuş uykularımız devam ediyor o nedenle sürekli uyanıp, uzun uğraşların sonunda uyuyor. Yazımı kısa tutabilirim ama zaman çabuk geçiyor ve dünyaya gelen büyüyor. Dualarınızı eksik etmeyin. Bu arada oğlumun adı Kerem Tunç. Bütün ablalarının abilerinin ellerinden öper.
Kocaman sevgiler...

14 yorum:

derya dedi ki...

Canım zaman gerçketen su gibi akıp
gidiyor ne çabuk 40 gün olmuş.Rab
bim sağlıkla analı-babalı büyütsün.
Şansı bahtı açık olsun öpüyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Seda'cığım tekrar hayırlı olsun canım..Günler çok çabuk geçiyor canım..Kırk'ın hayırlı olsun,bebeğini sağlıklı büyüt..Öpüyorum yanaklarından..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
hayırlı uğurlu olsun. Allah güle güle büyütsün. Sağlıklı,huzurlu,hayırlı, neşeli bir çocuk olsun inşallah.
Sevgiyle kal.

Sevil dedi ki...

sedacım limonlu kek neval demişti seda doğum yaptı diye aa ne kadar çabuk dedim
inan dediğin doğru zaman çabuk geçiyor .
allahım hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin
Sağlıklı günlerde büyütmen dilegiyle

Sevil dedi ki...

Bizde kerem tunç'u öpüyoruz ..

Kendimce dedi ki...

Allah sağlıklı uzun ömürlü yapsın

boncuk mutfakta dedi ki...

Sedacığım, güle güle büyüt bebeğini.
Allahım sağlık,mutluluk versin.
Öpüyorum canım.

Pastane'den dedi ki...

maşallah ne çabuk 40 ı geldi
tabi birde bu zamanları sana sormalı:))
Allah ona uzun,sağlıklı ve mutlu bir ömür versin inşallah

dokuzuncubulut dedi ki...

Sevgili Seda, Allah kerem tunç'a sağlıklı, uzun ömürler versin. Allah analı-babalı büyütsün inşallah.
Kırk'ın hayırlı olsun. İşin zor kısmı bitmiş sayılır.
Sevgiler.

Limonlu Kek dedi ki...

Ah canım benim büyümüş de kırk bile uçurmuş Kerem Tunç bebeğimiz. Yalnız 40 uçurma partisinden çıkını görünce çok tanıdık geldi, saçına ve yanağına un da sürdünüz mü? :) Gaz problemi de biran önce geçer inşallah, seni daha fazla yormaz. Her ikinize de güzellikler diliyorum Sedacığım...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Maşallah ALLAH bağışlasın Seda. Erkek çocukları gazlı olduğu için biraz zahmetli oluyorlar:) Sabretmek gerekicek. ALLAH analı babalı büyütsün. Sevgilerimle...

Sevil dedi ki...

sedacım nasılsın bebişler nasıl merakta bırakma beni arada yaz olur mu
sevgiler

birdutmasali dedi ki...

:))
güle güle büyüt canım..
bir bakmışsın kırk yaşına gelmiş !!
:)) sağlıkla , bol şansla,tüm sevdikleriyle geçsin yılları

derya dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.