23 Ekim 2010 Cumartesi

Sözün Bittiği Yerdeyim...

Her cumartesi olduğu gibi bu cumartesi günüde doktor kontrolüne gittim, artık kısmetse doğumuma 1 haftam kaldı. Akşam saati adıma gelen kargo ile şaşırdım, ismini gördüm duygulandım. İçinde yazdığı notu okurken sesim titredi.
Bloguma her yazı eklediğimde ilk yorum yazan arkadaşım Derya'cığım beni düşünüp hepsi birbirinden güzel ve anlamlı hediyeler göndermiş bana. Notunu okurken gerçekten gözlerim doldu. Sana buradan çook teşekkür ederim Derya'cım, yüreği güzel arkadaşım.

Benim için hazırladığın peçetelikler gerçekten çok güzeller. Ellerine, yüreğine sağlık. Ne diyebilirim ki, blogumu açarken böyle güzel arkadaşlıklar edineceğimi hiç hayal etmemiştim.
Çok ama çok duygulandım ne yazacağımı da bilemiyorum sadece sözün bittiği yerdeyim...

9 yorum:

nesrin dedi ki...

Ayni duygulari tasiyorum. Kim demis sanal alem diye?

derya dedi ki...

Canım benim senin yazdıklarını okur
kende benim gözlerim doldu.Beğendiy
sen ne mutlu bana.İnşallah sağlıklı
günlerde kullanıkullandıkça arkadaşı
nı anarsın.Hayırlısıyla prensimizide
kucağına al inşallah.Mutlu hafta sonları kocaman öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel bir duygu.Sizler adina sevindim.Hediyelerini gule gule kulan insallah
Sevgiler
Sefa

yemekaski.com seçil dedi ki...

ne kadar güzel böle dostluklar.. cicilerini güle güle kullan sedacım.. bebek gelioo az kaldı :)

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Deryacığımın o güzel hediyelerini bilirim çok ince gönlü bol bir insan güle güle kullanın sağlıkla ve sevgiyle...

Binbirçeşni dedi ki...

canım benım duacın olacagım emın ol...hayırlısıyla saglıkla kucagına al bebegını ıns cook kolay gecer dogumun..bende ıns aralıgın 2. haftası yapacagım dogum az kaldı....
deryacım cok ınce ruhlu bırısıdır ..gule gule kullan hedıyelerını..sevgılerımle...

mintininmutfağı dedi ki...

sevgili seda ne mutlu sana.derya ablam başkadır.yüreği pamuk gibi anaç vefalıdır bilirim.cicilerini güle güle kullan.hamarat derya ablamın da yüreğine o naif yüreğine sağlık...sevgiler...

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Canım inşallah,en kolay şekilde gerçekleşir doğumun..Rabbim yardımcın olsun..Yavrcuğunu sağlıkla kucağına almanı diliyorum..Hediyelerin de çok güzeller,güle güle kullan inşaallah...

kirazzade dedi ki...

Hakikaten çok cici olmuş peçetelikler. Sade sade. Ben de deneyeyim bundan :)