15 Eylül 2010 Çarşamba

Benden Haberler...


Kocaman bir merhaba...

En son yazı yazdığım tarihe bakınca sürekli şaşkınlık yaşıyorum. Zamanın ucundan tutmaya çalışmak bir yana, gün içinde hantallığım ve tembelliğim ağır basıyor :)

Uykularımı doya doya bitirememenin, uzun yürüyüşler yapamamanın, hızlı yorulup, çok yemenin vaktindeyim :) ağustos böceği gibi :)

Hamileliğimde 8 ayı geride bıraktım çok şükür. İnanamasam da böyle. Evde yeni bir kişiye yer açma çabalarım hala sürüyor. Oğlumun duvarlara sürekli birşeyler fırlatmasından doğan yarıkları bir yandan badana yaptırarak halletmeye, diğer yandan ufak da olsa yeni bireyimize minik kıyafetler almakla vakit geçiriyorum. Elime aldığım kıyafetlerin küçüklüğü beni biraz ürkütsede, bu sürenin çok uzun sürmeyeceğini düşünerek kendimi avutuyorum :)

Eylül başında bir dersi veremediğim bütünleme sınavım güzel geçti. Önümüzdeki nisan ayında,
2. sınıfın ara sınavına kadar şimdilik rahatım.

Blogumu takip eden candan arkadaşlarımı bilgilendirmek, kendimden haberler vermek için şöyle bir uğradım. Niyetim gerçekten uzun süreler yazmamak değil, kısmet bakalım, bir daha ki yazıma görüşmek üzere...

6 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim az kalmış Rabbim sağlık
la kucağına almayı nasip etsin.Ken
dini çok yorma ama kocaman öpüyorum

nesrin dedi ki...

Az kalmis, hayirli dogumlar...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım çok çabuk geçiyor zaman değil mi, ne çabuk 8 ay olmuş dedim ben, bir de sana sormalı. Ayberk umarım kardeşini güzel karşılar da seni üzmez annesi, Allah kurtarsın arkadaşım, sağlıklı kucağına al inşallah bebeğini. sevgiler

Kendimce dedi ki...

Sedacım Allah hayırlısı ile sağ salim kurtarsın inşallah öpüyorum seni

yemekaski.com seçil dedi ki...

yine pepeçura ile mi karşılaşıcam dedim ama yeni yazı gelmiş bile :)) bide bebiş bekliosun demekk allah sağlık içinde kucağına almayı nasip etsin..

Ayazma dedi ki...

Sedacım her şey yolunda gider de sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah.Kendine iyi bak.
Sevgiler :)