4 Mayıs 2010 Salı

...


Biraz heyecanlı...
Biraz endişeli...
Biraz koşuşturmalı.........
Sınav sonuçlarım açıklandı, benim şansıma mı bilemiyorum, bu sene geçen senelere nazaran çok geç açıklanmış. Ben tabi ilk senem, herşeyi yeni öğrenen, üst sınıflardakilerin engin bilgilerinden yararlanan, tabiri caizse çömezlik sınıfında olduğum için merakla açık öğretim forumlarından bilgileniyorum. Sınavda aldığım notlar gerçekten beni mutlu etti. İngilizce, İktisat, G.İşletme en korktuğum dersler olmasına rağmen en güzel notları onlardan almışım. İnşallah final sınavım da güzel geçer ümidiyle derslere zoraki de olsa çalışmaya çalışıyorum.
Heyecanlı ve endişeli hallerimde hanemize yeni katılacak olan yeni bir nefes. Yeni bir can. Bir oğlum vardı şimdi Rabbim izin verirse inşallah bir oğlum daha olacak :) Artık ben kafamda bir huni bır bıırr gezerim :) İnşallah cümlesi sağlıklı, sıhhatli dünyaya gelirler. Hayırlı evlat olsunlar inşallah. Tarih benim için tecelli ediyor. Oğlumun küçülmüşleri kısmeti varsa kardeşine miras kalıyor.
Sizlerde dualarınızı eksik etmeyin.
Yeni yazımda görüşmek üzere...


12 yorum:

kirazzade dedi ki...

Rabbim hayırlı evlat nasip etsin. Tebrikler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok güzel iki haber vermişsin :) Çok mutlu oldum senin adına.. Tebrik ediyorum seni! Bunca sorumluluğuna rağmen çalışıp başarılı oldun sınavlarında, en baştan beri öncelikle azmin için gıpta etmiştim sana.. Ama bundan daha önemli bir şey daha var :) İkinci kere anne oluyorsun! Sağlıklı, sıhhatli ve hayırlı bir evlat olsun inşallah canım.. Allah nazarlardan saklasın, senin adına çok sevindim inan.. Annelik sana çok yakışıyor :)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

sedaaaaaaaaaaa
kız gercekmi bu sene blog dünyasına ne çok yeni katılan üyemiz olacak bu ay aldığım 3 blog arkadaşımsın çok sevindim rabbim hayırlısını nasip eder inş.
kocaman öperim tekrar tebrik ederim..

derya dedi ki...

Canım benim çok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah yeni pren
si.Sende benim gibi iki erkek evlat
annesi olucan inşallah.Hepsi hayır
lı evlatlar olsunlar kocaman öpüyo
rum...

Kendimce dedi ki...

Sedacım çok ama çok sevindim Allah hayırlısı ile tamamına erdirsin sağlıkla ikinizi de kurtarsın inşallah.Allah kısmet ederse sende evde 3 erkek ile mücadele günlerine kendini hazırla
sınavların için de çok sevindim finallerin de mutlaka iyi geçecektir çok öpüyorum

boncuk mutfakta dedi ki...

Tebrik ederim Sedacığım.Öpüyorum canım.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

canım harika haber bu, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkürler.
Sevgiler

birsence dedi ki...

seda canım hayıurlı uğurlu olsun..kısmetse benimde bir kızım olacak 4 ay sonra:)sağlıklı kucağımıza almayı rabbim nasip etsin...öpüyorum seni...

iffetin günlüğü dedi ki...

Ne güzel haber..Allah sağlıkla kucağına aldırsın inşallah.

Ayazma dedi ki...

Sedacığım iki haberine de çok sevindim. Başarılarının devamını ve ailenize yeni katılacak miniğin en güzel ve en kolay şekilde dünyaya gelmesini diliyorum. :)
Sevgiler..

fatosun mutfagından... dedi ki...

anneler günün kutlu olsun arkadaşım:))sevgiler,iyi pazarlar