6 Nisan 2010 Salı

Sonunda Bitti... :))


Şimdilik bitti desem daha doğru olur sanırım. Final sınavım 29-30 Mayıs'da. Kendime 2 hafta izin verdim, belleğim artık doldu :) dinlenip biraz yer açmam gerekecek. Gelen yorumlarınızı keyifle okudum, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sınavım orta karar geçti. Sonuçlar hakkında tahmin bile yapamıyorum. Yanlız geçen hafta sonu iki gün üst üste sınava girmek, iki sınav arası düğüne gitmek, sınavdan sonra da pazar günü o meşhur bitmeyen açılmayan trafikte 3 saat mahsur kalmak beni ciddi anlamda yordu. Herşeye rağmen güzel bir pazar geçirdim. Bu güne kadar hiç bu kadar çok lale görmemiştim. Keşke ömürleri daha uzun olsaydı da uzun süreler izleyebilseydik. Şimdilik ben geldim haberi vermek için uğradım, artık buralardayım. Burayı da çook özledim.
Bir daha ki yazıma görüşmek üzere...

6 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hoşgeldin canım, sınavının iyi geçmesine çok sevindim, inşallah geçeceksin.. Tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum..

Limonlu Kek dedi ki...

İnsanın üzerinden ne büyük yük kalkıyor değil mi Seda'cığım. Ancak sonuçlar güzel olunca hepsine değiyor doğrusu. Alkış seslerini duyuyor musun, avuçlarım patladı seni alkışlarken be anacım :)Öpüyorum.....

derya dedi ki...

Canım hoşgeldin lalelere bittim:))
Eminim harika notlar alıcaksın her
şey o güzel kalbince olsun kocaman
öpüyorum...

Kendimce dedi ki...

Bizde seni özledik Sedacım hoşgeldin eh sen elinden geleni yaptıysan gerisi hayırlısı ile olur inşallah

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

hoşgeldinnnn Sedacım, bekliyorum yazılarını. sevgiler

boncuk mutfakta dedi ki...

Hoşgeldin canım.Umarım sınav sonuçların istediğin gibi olur.Laleler ne güzel.
Sevgiler canım.