12 Nisan 2010 Pazartesi

Bir Günlük Sayfası...

Bu mevsimde fotoğraflanacak en güzel çiçeklerden biridir herhade laleler. Konuma renk katması için baş köşede yerlerini aldılar bile.

Hafta sonu eşimin işyerinden Çiğdem kardeşi, bizi, Yasemin arkadaşını, Mustafa abisini ve eşini yemeğe davet etti. Çiğdem'lerin düğününde bulunamadığım için ilk defa tanışma fırsatı yakaladım. Annesi, kendisi ve eşi çok misafirperver çok candan insanlar ve ben bulunduğum ortamda çok keyifli bir akşam geçirdim. Bizlere birbirinden güzel yemekler hazırlamış, yorduk biraz kendisini ama hepside birbirinden lezzetli ve özenerek hazırlanmış yemekleri için blogumdan da bir teşekkür etmek istedim.

Blogumu severek takip ettiklerini öğrendiğim de daha çok mutlu oldum. Blog açarken herkes gibi bende nacizane kendime günlük olması ve yaptıklarımın unutulmaması için girişmiştim bu işlere. Seneler geçtikçe arkadaşlıkların ne kadar samimi olduğunu görmek biryerlerden takip edilmek, karşılıklı birşeyler öğrenmek ve daha bir sürü olumlu sonuçla karşılaştım.

Bu yazım Sevgili Çiğdem'e ve daha bilmediğim birçok arkadaşa teşekkür olsun.

İyi haftalar...

4 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

sedacım merhaba senden bir haber almak güzel oldu .Bende diyordum bu kız gene yok oldu diye :))
evet blogun çok hoş eminim gün geçtikçe daha da güzel olacak
sevgiyle kal

Binbirçeşni dedi ki...

çiçekler cok guızel sedaa....bende günlük tuttugum su 3 yıl bana senın gıbı cok tatlı nazık ıyı arkadaslar edındırdı...
sevgılerımle...

derya dedi ki...

Canım lalelere bittim:))Bloklarımı
zı açarken sanırım hiç birimiz düşünmemiştik bu boyutlara geleceği
ni.Takip edilmek beğenilmek harika bir duygu.Artarak devamını dilerim
canım mutlu haftalar kocaman öpüyo
rum...

lezzet&marifet dedi ki...

merhabalar..çok şirinmi şirin blogunuz:))çok beğendim inşallah bundan sonra takipteyim.benim bloguma sizi de beklerim...sevgiler...