19 Şubat 2010 Cuma

Erken Doğum Günü Kutlaması...


Yine sesinizi duyar gibi oluyorum :) "Seda yine kayboldun" oysa ben kendi adıma yoğun bir hafta geçirdim. En baş ve öncelikli olanı, kreşte oğlumun doğum gününü 5 ay önceden kutlamamız oldu :) Temmuz ayında olan doğum gününü, o günlerde tatile girdikleri için erken kutladık, sebebi oğlumun artık sabırsızlanması ve bana pastasının nasıl olacağına dair geniş bilgiler vermesiydi. Başlarda ciddi pasta arayışına girdim, konu şu meşhur Ben10 karakteri idi. Daha sonraları Örümcek adam, Sünger Bob da işin içine girince, babası photoshop da oğlumunda içinde bulunduğu bütün karakterlerin yan yana olduğu bir resim tasarladı. Kolundaki saatte aslında yok :)) O da bilgisayarda yapıldı. "Oğlum bunun nasıl olduğunu anlayamadı ama, Ben10 saati istediği kesin." Pastanın üzerine baskı yaptırdık. Ayberk'im o gün kısmetliydi, babası, anneannesi, babaannesi de bizim yanımızdalardı. Başta doğum günü çocuğu olmanın verdiği gururla patron edasında pastasını beklerken, daha sonraları özüne dönmesi oradaki herkesi çok eğlendirdi. Böylelikle büyükler de torunlarının kreşini görmüş ve onun mutluluğuna dahil olmuşlardı. " Şu an kendimi bir roman yazıyormuş gibi hissettim:)) " Pastanın yanına sigara börekleri ve de patatesli poğaçalar hazırladım, oradaki miniklerin arasında olmak ve eğlenmelerini görmek herhalde en saf mutluluktur. Buradan komşum ve aynı zamanda kreşin sahipleri olan Cemile ve Ahmet Bey'e ve de güler yüzlü öğretmenine teşekkürlerimi iletiyorum. Gülmekten yanaklarımın acıdığı, eve tebessümle döndüğüm ve oğlumun montunu çıkarmaya bile sabrı kalmadan hediyelerini açmak istemesi ve benim Ayberk'ime olan sözümü tutmama yardımcı oldukları için tekrar teşekkürler.

Herkese hayırlı cumalar...


9 yorum:

derya dedi ki...

Canım maşallah çok yakışıklıymış pa
şa.Şansı bol olsun inşallah.Kocaman
öpüyorum...

Limonlu Kek dedi ki...

Sedacığım ne güzel, ne mutlu geçmiş erken :) doğumgününüz. Ayberk vallahi çok harika çıkmış, pasta şahane, ee anne-babası da dünya iyisi, çok şanslı bir çocuk çook (Allah şansını daim etsin.)Daha nice, güzel özel günleri ana-oğul beraberce kutlamanızı diliyorum. Sevgilerimle, her ikinizi de çok öpüyorum canım...

boncuk mutfakta dedi ki...

Tasarım güzel olmuş.Ayberk'inde doğum günü kutlu olsun.Nice senelere.Öptüm.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Huu huuu komşu hoşgeldin:))
canım minik kuşun pastası da kendisi de çok guzel. ne kadar sabırsızlar degil mi cocuklar. ama ne kadar mutlu oldugunu tahmin edebiliyorum
sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Canım benim,

Bizim için de o gün çok güzel bir gündü. Sanki kendi çocuğumun doğum günüymüş gibi heyecanlandım,mutlu oldum.
ALLAH MUTLULUĞUNUZU, HUZURUNUZU, SAĞLIĞINIZI HİÇ BOZMASIN. GÜLEN YÜZÜNÜZ HEP GÜLSÜN....
SEVGİLERİMLE,
CEMİLE ERGÜL

Kendimce dedi ki...

Allah daha nice güzel yaşlarını göstersin Kocaman öpüyorum sedacım

birdutmasali dedi ki...

ah o tatlı suratı öpüyorum ben.
5 ay önceden de kutluyorum :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım benim, ben bu posta ancak yorum yazabiliyorum :) Ayberk'in doğumgünü şimdiden kutlu olsun.. Senin gibi sabırlı ve fedakar bir annesi olduğu için ne kadar şanslı olduğunu ileride daha iyi anlayacak.. Ellerine emeklerine sağlık, eminim çok mutlu olmuştur oğluşun da :)
Çok öpüyorum, sevgiler canım..