26 Kasım 2009 Perşembe

Hayırlı Bayramlar...

Bayram öncesi kocaman bir merhaba. Haberlerde geçen grip salgınından, o kötü grip olmasa da bende nasibimi alarak, mevsimsel gribimi geçirip atlatmış olmanın sevincini yaşıyorum. Allah hepimizi korusun inşallah. Günlerdir oğlum ve ben aynı zamanda hasta yattık. İnşallah bir daha tekrarlamaz ve bayramı ayakta geçirmek nasip olur.

Bugün toparlanıp bayram için börek ve kadayıf tatlısı yapmak niyetindeyim. Bizim tarafta bayram sabahı has börek dediğimiz geleneksel böreğimizden yapar annem. İç malzemesinde pirinç vardır :) çoğunuza ilginç gelebilir ama biz her bayram onunla kahvaltı yaptığımız için midir bilmem güzel gelir bize. Tabi hiç yapmayı denemedim sanki annem yapınca güzel olurmuş gibi gelir bana. Eşimin tarafında kadayıf tatlısı çok yapılır. Bende blogumda bir tarifi var ama bu sefer porsiyonluk değilde tepside deneyeceğim. Yapımı kolay ama önemli olanı üzerinin çıtır içininde hamur olmadan lezzetlenmesi. Başarabilirsem resmini muhakkak paylaşırım.

Birçok bayramlara erişebilmek umuduyla bütün blog arkadaşlarıma, yazılarımı takip eden, güzel düşüncelerini benimle paylaşan, anlamlı ve güzel yorumlar bırakarak yanımda olan herkesin ve bütün İslam aleminin Kurban bayramını kutluyorum.

Sevdiklerinizle ailelerinizle geçireceğiniz nice güzel bayramlara...

10 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

bayram sabahı için hepimizin farklı alışkanları vardır muhakkak eminim annenizin piriç li börğide çok güzeldir.kocakdolusu sevgiler yolluyarak bayramını kutluyorum canım .

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sedacım Kurban Bayramın Mübarek olsun.

Adsız dedi ki...

www.yenitadlar.blogcu.com

En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım benim, çok geçmiş olsun ikinize de.. Has böreği merak ettim, yaparsan mutlaka yaz.. İyi bayramlar diliyorum, sevgiler..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı geçirmeniz dileğiyle.
Sevgiyle kal

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

İYİ BAYRAMLAR:)))

Nur Vural dedi ki...

Seda'cım
Bayramını kutluyor, daha nice bayramlar geçirmeni dilerim

Sevgiler...

derya dedi ki...

Hayır kapılarının sonuna kadar açık, kaza ve belaların bertaraf olduğu Kurban Bayramınızın yaşadığınız tüm sorunları alıp götürmesi dileğiyle.. Kurban Bayramınız mübarek olsun, tüm dertleriniz deva bulsun!

birsence dedi ki...

canım arkadaşım geçmiş bayramını kutlarım..ayrıca çokk çokk geçmişler olsun...

Kendimce dedi ki...

Sedacım merhaba özledik seni çok geçmiş olsun bu arada