30 Eylül 2009 Çarşamba

Blogumda bir hareket var...


Arayı fazla uzattım bu sıralar. Hiç birşey yapmak istemediğim zaman içerisinde bende kendimce önemli günler yaşadım. Mesela bir yaş daha yaşlandım ve resmi olarak üniversiteye kaydımı yaptırdım. Kitaplarımı elime alınca başarıp başaramayacağım konusunda biraz tereddütlerde kaldım. İnkılaptan hukuka, işletmeden pazarlamaya hepsi mevcut. Hayırlısıyla diplomayı aldığım günleri de görürüm umarım. İnsanoğlu işte hayalleri kendimiz beynimizde o kadar o kadar büyütüyoruz ki, hayata geçince aslında evet olabilecek birşey diye düşünüp çok normal karşılıyoruz. Benim hayatımda da yeni bir dönem başlıyor. Öğrencilik yıllarıma geri dönüyorum. Düşüncem arayı bu kadar uzatmamak ama bakalım, hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

11 yorum:

derya dedi ki...

Canım hayırlısı olsun tebrik ederim
seni bencede arayı fazla açma ayrıca nice güzel senelere öptüm...

müjde dedi ki...

Canım kolaylıklar diliyorum.Herşey gönlünce olsun.

iffetin günlüğü dedi ki...

hakkında hayırlı olsun inşallah...çoluk çocuğa karıştıktan sonra okul hayatına geri dönenlere gıbta ediyorum..selamlar

boncuk mutfakta dedi ki...

Tebrik ederim Sedacığım.Ne mutlu çok sevindim.Sana başarılar.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım hadi bakalım hayırlısı, umarım mezun oldugun günleri de görürüz arkadaşım. okumak güzel şeydir insan hangi yaşta olursa olsun öğrenmeye devam

birdutmasali dedi ki...

tebrik ederim canım..
hayat biraz korkutsada, başarı doyumsuz bir lezzet bana göre..
mutlaka başaracaksın..
sevgiler canım...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim.. Seni can-ı gönülden kutluyorum.. Başarılı olacağına eminim..

Limonlu Kek dedi ki...

Canım benim nasılsın Sedacığım ya, uzun zaman oldu yazamadım. Arada neler yapmışsın öyle anacım, okullara yazılmış, yarışmalara katılmışsın vay be, ben cesaret edemedim inan yarışmaya katılmaya. Resimlerin varsa bana atsan ortamı çok merak ettim, seni öpüyorum canım...

birsence dedi ki...

başarılar dilerim sedacığım....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

güzelim nerelerdesin nasılsın
merakta bırakma beni
sevgiler

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım nerdesin sesin çıkmıyor hiç? herşey yolundadır umarım