19 Ağustos 2009 Çarşamba

Tamek Geleneksel Yemek Yarışması...

Bugün Tamek'den gelen paketimi yazmak ve sizleri de böyle bir yarışmadan haberdar etmek istedim. Tamek bu güzel hediyeleri ve davet mektubunu göndererek beni de bilgilendirdi. Buradan kendilerine teşekkür ediyorum. Bende evimde pişirdiğim, beğenerek sunduğum bir tarifimi internet üzerinden göndereceğim. Sizlerde en beğendiğiniz tarifleri yapıp yarışmaya katılmak isterseniz tamekmutfakkeyfi.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

Şimdiden hepinizin mübarek Ramazan ayını kutluyorum. Sağlıklı, mutlu sofralar da oruçlarımızı açmak nasip olsun inşallah.
Sevgiler

6 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

Canım heridyelerin çok güzelmiş:))
Ağız tadıyla yemek nasip etsin rabbim...
:Yarışmada bol şans..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yarışmada başarılar diliyorum Seda'cım.. Şimdiden hayırlı ramazanlar..

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım ben de hediyelerimi bugün aldım hepimize bol şanslar öptüm.

pembecikolata dedi ki...

Başarılar canım...

müjde dedi ki...

Canım benim de hediyelerim bugün geldi.Bol şans...

birsence dedi ki...

Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....