20 Ağustos 2009 Perşembe

Blog Ödülüm " Kendim hakkında 7 ilginç şey"

Sevgili arkadaşım Aleyna'ya ödüle beni de layık gördüğü ve kıymet verdiği için teşekkür ederim.

Kendim Hakkında 7 ilginç şey başlık konusu ama gerçekten dünden beri düşündüm, aklıma tek ilginç ve bu günlerde beni en çok mutlu eden konuyu yazıp listeyi tamamlamak istedim.



Ticaret Lisesini bitirip, işe başladıktan, evlenip, çocuk sahibi olduktan ve 10 sene ara verdikten sonra kısmet olursa eylül ayında üniversite işletme bölümüne kaydımı yaptıracak olmam :)

Allah utandırmasın inşallah. Hayırlısıyla da bitirmek nasip olur...

Ödülümü de bütün arkadaşlarıma ithaf ediyorum.

Sevgiler

17 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok sevindim bu habere :) Zamanın ve sorumluluklarının bunu engellememesi ne kadar güzel.. Seni takdir ediyorum.. Çok başarılı olacağından kuşkum yok, tabii en önemlisi kendini ne kadar iyi hissedeceğin.. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun canım..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Aslı'cım çok teşekkür ederim. Gerçekten gönülden söylediğini biliyorum. Güzel temennilerin için ayrıca teşekkürler :)

ALEYNA dedi ki...

canım hayırlı olur inşallah.bende maliye mezunuyum.sana şimdidem muhasebe envanter ve iktisat derslerinde başarılar diliyorum.hayırlısıyla bitirirsin inşallah.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Aleyna'cım gözüm korktumu desem :)
Teşekkürler...

meliha dedi ki...

Canım inşallah herşey hayalindeki gibi gerçekleşir.
ödülün içinde kutlarım
sevgiler.

Sevgi Küçük dedi ki...

Seda çok sevindim ve takdir ettim. dilerim hayırlısı ile bitirir ve isteğine kavuşursun. ben başarılı olacağından eminim.
:)
sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Meliha;

Sevgi;

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

pembe tatlar dedi ki...

Canım tbrk ediyorum.....
Hayırlı ramazanlar....

neslihan dedi ki...

hayırlı Ramazanlar canım..

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım harika haber bu, çok sevindim. umarım bitirdiğin gün de birlikte kutlarız.

TAZE NANE dedi ki...

Gün batar usul usul...Kararir Gece... Yeniden doğar hersey....
" Her sey bitti" dedigin bir anda Mübarek Ramazan ayının
gönlünde huzur kokulu bir gül kök salmasina vesile olmasi temennilerimle....

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Pembe Tatlar, teşekkür ederim :)

Neslihan'cım hayırlı Ramazanlar

Yasemin'cim, İnşallah canım :) teşekkürler.

Taze nane, hayırlı Ramazanlar.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HEM ÖDÜLÜN HEM AZMİN HEM ÇALIŞKANLIĞIN HEMDE ÇOCUKDA YAPARIM KARİYERDE SÖZÜNÜ BİZLERE KANITLADIĞIN İÇİN CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM SENİ..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Candan tarifler, bu çook güzel yorumun için teşekkür ederim.
Sevgiler

gülay dedi ki...

merhaba ben sizin sitenizi yeni keşfettim gerçekten çok beğendim ilk olarakta tariflerinizden tahinli kurabiyenizi denedim sonuç gerçekten çok güzeldi ve sizin azimli olamınıza hayran kaldım siteniz sizin içinde hayırlı olsun.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Merhabalar Gülay :)

Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Tahinli kurabiyeyi de deneyip beğenmene çok sevindim.
Bloguma her zaman beklerim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.