4 Ağustos 2009 Salı

Bir parça muhabbet...

Kocaman bir merhaba :) Günlerin nasıl geçtiğini anlayamıyorum ama bloguma bakıp en son hangi tarihte yazı eklediğimi görünce, artık ben bile sıkılıyorum aynı resmi görmekten. Herkes gibi bende koşuşturmacanın içerisinde ama elle tutulmayan gözle görülmeyen bir yolda ilerliyorum. Geçen sene bu zamanlarda yine mübarek Ramazan ayımızın gelişiyle mutlu olduğumu yazmıştım, zaman ne de çabuk geçiyor. Şimdiden mutfağımda neler pişireceğimin planlarını yapmaya başladım bile...
Parklarda, bahçelerde, oyun parklarındayım :) Tam bir oyun çocuğu oldu yavrum. Parkta kaç saat kaldığımı yazmıyorum bile. Etrafımızda yaşıtı olmadığı için resmen çocuk avına çıkıyoruz :) Kafa dengi bir arkadaş bulmamızda zor oluyor haliyle. Diğer çocuklarda benim oğlum gibi yanlız büyüdükleri ve paylaşmayı pek öğrenemedikleri için, bayağı bir anlaşmazlık yaşıyoruz. Velisi yanında olmayan ailelere de biraz söyleniyorum bende :) Oğluyla birlikte yanında kayan bir anne görürseniz muhtemelen o benimdir. Çocuk istiyor ne yapayım bahanesiyle, bende biraz çocukluğuma dönüyorum :)
Yazımla sizi sıkmadığımı umarak bir de hatırlatma yapmak istiyorum. Sevgili Sevil arkadaşımızın bana yorum olarak gönderdiği bir İstanbul buluşmasını bende blogumda duyuruyorum. Benim gelmem sanırım biraz zor. O tarihte şimdiden planlanmış işlerim olacak. Giden arkadaşlara iyi eğlenceler.

Sevil arkadaşımın gönderdiği yazıyı aynen ekliyorum.

SEVGİLİ ARKADAŞLAR
Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
Sevgiler
http://birdemliksohbet.com

Ayrıntıları yukarıdaki site adresinden öğrenebilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın...

2 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

hayırlı kandiller...

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Parklarda oğluyla kaydıraktan kayan bir anne görürsem "Sedaaaaağğğ" diyerek koşacağım yanına. :)
Çok komik anlatmışsın. Yaşa şekerim çocukluğunu, büyüyoruz da noluyo sanki.
Sevgiler :)
*Ankaraya yolun düşerse bekliyorum bak. :)