12 Temmuz 2009 Pazar

Öncelikle Merhaba...



Kısa ve öz bir dinlenme molası oldu bu sene. Tatilde nereye gideceğimizi uzun süre düşünüp hatta bu düşünme biraz uzayıp gitmemeyi bile düşününce :) aslında ihtiyacımız olan hem yakın hem de ailevi biryer olması düşüncesiyle tekrar Ayvalık'ı tercih ettik. Daha önce gittiğimiz de Oğlum Ayberk 1 yaşındaydı. Şimdi ise maşallah 3. yaşını yine orada kutladık. İşin komik yanı ise oğlum için gitmeyi düşündüğüm tatilde, her otel odasına yaklaşmamızla, "Buraya gelmiyelim, evimize gidelim" cümlesini kurması oldu :) Yengeç burcunun özelliklerini tamamiyle taşıdığımızdan olsa gerek.



Çanakkale üzerinden gitmeyi tercih ettik, Gelibolu yarımadasına gerçekten bayıldım. Bu kadar sakin, boğazın el değmemiş güzelliği, şirin evleri çok hoşuma gitti. Birde bizim boğazımızı düşününce hayıflandım doğrusu... Feribotun nazlı gelişini de biz oğlumla arabada beklerken eşim resimledi...

Bu arada eklemek istediğim bir konu da Çanakkale'ye kadar gelmişken Truva atını da görmek istedik. Ne komiktir ki giriş ücreti kişi başına 15 TL. istemeleri oldu. 4 kişilik bir aile olduğunu düşünür ve bu kültür hazinemizi görmek isterseniz 60 TL. gözden çıkarmanız gerekiyor.



Dönmeden önceki günümüzde tekne gezisine katıldık, iyi ki orada bulunmuşum, denizin gerçekten farkına varmak için en güzel yöntem diyebilirim. Dört adada durmasına rağmen üşenmeden can yeleğimi çıkartıp tekrar ve tekrar giydim :) ( Bu arada yüzme biliyorum ama hani yorulmayayım diye :)) Bu turun çok güzel yanıysa iskeleye yanaşırken, herkesin elinde güzel Türk bayrağımız ile Onuncu Yıl Marşımızı söylemek oldu.


Bayrağımız dalgalanırken duygulanan ben, böyle bir durumda gerçekten gözlerimden sevinç gözyaşları süzüldü...


Bu tatilin benim için en özel yanı, eşimle 6. yılımızı bitirmemiz ve oğlumun 3. yaşını doldurması oldu. Aramız da tam 5 gün var. Daha doğum gününü tam olarak kavrayamasa da ona günün şerefine istediği dondurmadan alıp mutluluğunu görmek benim için yeterliydi.


Eğer yolunuz bu taraflara düşerse ve eğer görmediyseniz, Şeytan sofrasını muhakkak ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Türkiye'mizin her köşesi gerçekten cennet. Herşey biz insanlara düşüyor.


Oğlumla birlikte artık dönüş yolu için arabamıza gidiyoruz. Trafiğine, kalabalığına, türlü türlü sorunlara rağmen yine de insan evini özlüyor. En azından ben kendi adıma böyle düşünüyorum.

Hepinize sevgilerimi gönderiyorum.

9 yorum:

derya dedi ki...

Canım gerçekten güzel bir tatil ol
muş.Ayvalığa küçükken bir kere git
miştim eminim şimdi daha güzeldir.
Sana eşine ve ayberk'e sağlıklı,hu
zur ve mutluluk dolu bir ömür dilerim tüm sevdiklerinizle.Nice 6 senelere inşallah.Kocaman öpüyorum bu arada sen artık beni ziyarete gelmiyorsun ağlıycam:))

pembe tatlar dedi ki...

Canım ne güzel ttailyapmış stres atmışın...
Fotolar harika mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle:)

iffetin günlüğü dedi ki...

oh ne güzel..darısı başımıza, biz de geçen sene Akçay ve Ayvalığa gitmiştik.en huzurlu tatillerimden biriydi.çocuklar küçükken biraz zor oluyor gezme tozma işleri,neyse Ayberk bey adam oldu artık.sevgiler..

DİDEM dedi ki...

HOŞ GELDİN CANIM NE HOŞ BİR TATİL OLMUŞ SEVGİLERİMLE...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım biz de dün akşma döndük Gökçeadadan, çok yorucu ama güzel bir tatil oldu. Ayvalık da eminim bu mevsimde harikadır. Ben de en kısa zamanda yazarım izlenimlerimi. Bu arada bizim yengeç de sürekli huysuzluk yaptı

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hoşgeldiniz Seda'cım, herşeyin keyifli geçmesine çok sevindim, en başta da Ayberk'in iyi olmasına.. Oğluşunun doğumgününü, sizin de evlilik yıldönümünüzü kutlarım, nice senelere canım sağlık sıhhat afiyetle..

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Birkaç gittim ama sizden de okumak anımsattı bana. Yaramıştır umarım. sevgiler.

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Fotoğraflara bakmak bile insanı dinlendiriyor. Oh ne güzel gezmişsiniz. Bu arada eşinle yıldönümünüzü ve Ayberk'in doğumgününü de kutluyorum. :)
Sevgiler, selamlar :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Deryacım;
Pembe Tatlar;
İffetin Günlüğü;
Didem;
Yasemincim;
Aslıcım;
Stil Direktörü;
Pınarcım

Yorumlarınız için çok teşekker ederim.