3 Haziran 2009 Çarşamba

Nereden Nerelere...

Birkaç gündür ablamın bebeğini beklediğimizden dolayı, ne elim iş tuttu, ne de başka birşey...
Dün İrem 'imiz dünyaya geldi :) Teyze olmak, anne olmaktan sonra en büyük kavramlardan biri sanırım. Çok minik, istediği sadece annesinin yanında uyumak. Ayberk'in yeni bir arkadaşı oldu, tabi oynamak için bayağı bir beklemesi gerekecek :)
Bu fotoğraf da benim gözüm gibi sakladığım, içinde birçok anlamlar taşıyan geçmişimdir. Bir ablama bakıyorum, bir de kendime. ( en sağdaki benim, en soldaki de ablam :) Kıyafetlerimizin aynı olmasından anlaşılıyor zaten ...) Zaman sandığımızdan da hızlı geçiyor.
Allah tüm çocuklara sağlık, mutluluk, huzur ve hayırlı birer evlat olmalarını nasip etsin.

17 yorum:

Kendimce dedi ki...

Sedacım tebrik ederim Hayırlı olsun Allah analı babalı şansı bahtı açık sağlıklı bir ömür versin
Öpüyorum

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
İrem bebek hoş geldi, sefalar getirdi. Allah sağlıklı ve huzurlu ömür versin.
Teyze olmak gerçekten çok özel bir şey. Çocuklarından pek farkı yok. Onunla dünyada ki, bir çok şeyi yeniden fark edeceksin.Dünya başka türlü dönecek.
Çocukluk fotoğrafınız da çok güzel. Ah, ah o eski günler. Artık çocukluklar uzakta kaldı, bizlerin çocukları var. Ama dünya böyle. Her şeyin sırası belli.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım gözünüz aydın Rabbim İrem prensese sağlıklı,huzurlu,başarı ve
mutluluk dolu bir ömür nasip etsin
tüm sevdikleriyle.Fotoğrafta harika
sımsıcak sevgiler öpüyorum...

pembe tatlar dedi ki...

Amin canım...
Bu arada gözün aydın rabbim analı babalı büyütsün...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım Allah analı babalı büyütsün İremi insallah, hayırlı evlat olsun annesine babasına. ne güzel ben henüz teyze olmadım kardeşim evlenmek niyetinde değil ama temmuzda kuzenim doğum yapınca olucam kısmetse
bu eski fotograflar benim de cok hosuma gider biz de bakarız hep eski fotolara ne komik hallerimiz varmış diye güleriz.çok öptüm canım

iffetin günlüğü dedi ki...

hayırlı ömürlü olsun.sağlıkla sıhhatle analı babalı büyüsün inşallah.o fırfırlı basma eteklerden benimde vardı.resmi görünce eskilere gittim

SEVİL dedi ki...

SEDACIM ÖNCELİKLE TEBRİK EDERİM TEYZE OLAMIYACAGIM BEN ÇÜNKÜ 2 ERKEK KARDEŞİM VAR İNŞ. BENDE HALA OLMAYI TADARIM :))
RESME GELİNCE GERCEKTEN ÇOK HOŞ EVET ZAMAN HIZLA AKIP GECİYOR
ELİMİZDEKİLERİN KIYMETİNİ BİLMELİYİZ ALLAHA EMANET OL SEVGİYLE KAL
BEBEGİNİZEDE SAGLIKLI MUTLU BİR YASAM DİLERİM

lezzet sefasi dedi ki...

Ne cici bir resim, evet sandigimiz dan da cabuk geciyor.
Benim Teyze olmak gibi bir sansim yok (kizkardesim yok ) ama aileye yeni bir bebek gelmesi harika bir olay.
Hayirli ugurlu olsun.anmasina babasina,ailesine ,vatana millete hayirli bir birey olur insallah.

boncuk mutfakta dedi ki...

Sedam tebrik ederim canım. Teyze olmak gerçekten çok güzel bir duygu.Allah analı ,babalı büyütsün,Sağlık ,uzun ömür versin.
Öptüm canım.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Kendimce;
Bülbülün yeri;
Deryacım;
Pembe tatlar;
Yasemincim;
Hasibecim;
Sevilcim;
Lezzet sefası;
Boncuk mutfakta

Yorumlarınız ve dualarınız için çok teşekkür ederim. Sizlerle paylaşmak benim için de ayrı bir mutluluk...
Sevgiler hepinize...

sude dedi ki...

sedacim..
irem bebek varligiyla dilerim uzun ve saglikli hayati boyunca hem size hem kendine ve hem de yasadigimiz cografyaya hep mutluluk getirir..
sevgiler

birsence dedi ki...

ttalım Allah analı babalı büyütsün tüm kötülüklerden korusun minik bebeğinizi..Gözleriniz aydın olsun...öpüyorum canım...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun inşallah :) Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı ömürler versin.. Bahtı açık olsun.. Seni de tebrik ederim :)

Limonlu Kek dedi ki...

Canım benim sizleri canı yürekten kutluyorum. Anneye geçmiş olsun, bebişe dünyaya hoşgeldin, ömrün uzun olsun ve taze teyze sana da sevgiler sevgiler sevgiler Sedacığım. Öpüyorum....

Şerife dedi ki...

Canım gözün aydın.Allah analı babalı büyütsün işallah.Sana teyzelikte çok yakışır,kimbilir cicili bicili neler aldın.Resmine bakınca çok duygulandım,benide çok uzaklara götürdü,çok sevimlimişsin,saçlarda süpermiş hafif sarışınlıkta var sende
Artık dilinden düşürmessin irem bebeği,hele ek gıdalara başladımı yandık,bütün gün telefonda tarif verirsin eeee nede olsa uzmanlık alanın.öpüyorum canım sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sudecim;
Birsence;
Aslıcım;
Nevalcim;
Yorumlarınız için çook teşekkür ederim.

Şerifecim canım teşekkür ederim. Kızın beyza gibi sarışınmışım ama yaşlandıkça koyulaşıyor sanırım :) Çok teşekkür ederim.
Sevgiler

lezzetyolculugu dedi ki...

GÖzünüz aydın.Allah sağlık,sıhhat ve uzun ömürler versin.Vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah..Ya gerçekten nerden nereye biz ne zaman bu kadar büyüdük zaman ne çabuk geçti:))))