30 Haziran 2009 Salı

Ben geldim...

Çok uzun ara oldu yazmayalı. Oğlumun üst üste gelen rahatsızlığından dolayı hiç keyfim de yoktu. Hani derler ya "evdeki huzur" sağlık olsun deyip her şeyin boş olduğunu anladığım zamanlardı bu sıralar. Sağlığın zaten önemini bildiğim halde, aklımdan çıkmaz bir hal almışdı. Çok şükür iyiyim bu günlerde. Oğlum iyiye gidiyor. Çocuk hastalıkları olur denir ama yavrun hastayken birşey yapamamak gibisi de yok. Allah tüm çocuklara sağlık, afiyet, mutluluk versin inşallah.

Kafamı biraz toparlamak ve yılın yorgunluğunu atmak için kısa bir süre buralarda değilim. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Şimdidem tüm yorumlarınız için çok ama çok teşekkür ederim.
Evinizden sağlığınızın, huzurunuzun, bereketinizin hiç eksik olmaması dileklerimle.
Görüşmek üzere...

14 yorum:

neslihan dedi ki...

Sedacığım oğlunun iyi olmasına çok sevindim canım.Allah şifalar versin.iyi tatiller.sevgilerimle..

ALEYNA dedi ki...

SEDACIĞIM ÇOK HAKLISIN .İNSANIN EVLATLARINA BİRŞEY OLUNCA TÜM TADI KAÇIYOR.İYİ OLMASINA ÇOK SEVİNDİM.RABBİM TÜM YAVRULARA SAĞLIK SIHHAT VERSİN .

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

sedacım çok çok geçmişler olsun canım...dinlen gel beklıyoruz:)

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Sedacım çok geçmiş olsun, nesi var Ayberk'in? ben de sesin çıkmayınca yeni doğan bebişlesindir diye düşünüyordum hep. umarım bu tatil iyi gelir hem sana hem Ayberk'e. sevgiler

Tombuk dedi ki...

Sedacığım,
Çok geçmiş olsun canım yaa.. Oğluşuna acil şifalar diliyorum. Hakikaten insan sağlıklı olduğunda bunun değerini anlamıyor. Sağlık en önemli şey hayatta. Her şeyin keyfini sağlıklıyken çıkarıyoruz. Sana iyi dinlenceler diliyorum Sedacım. Sağlıklı ve mutlu günler..

iffetin günlüğü dedi ki...

geçmiş olsun canım.daha iyidir inşallah.onlar hasta olunca hayatın tadı kalmıyor.selamlar

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
öncelikle oğluşuna geçmiş olsun diyorum. Allah onları nazardan saklasın.
İyi tatiller, güzel günler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Kendimce dedi ki...

Sedacım çok çok geçmiş olsun canım inşallah şimdi iyisinizdir
Çok öpüyorum iyi tatiller dönünce haber edersin artık :)

pembe tatlar dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun...

sude dedi ki...

sedacim.. cok gecmis olsun. bekliyoruz seni..:))

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, hayırdır nesi var Ayberk'in? Tatil ikinize de iyi gelir inşallah, bol bol enerji toplarsınız.. Habersiz bırakma..

lezzetyolculugu dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Rabbim birdaha göstermesin.Hadi bakalım iyi tatiller.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
tatil dönüşüm de görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

pembecikolata dedi ki...

Seda Hanım acil şifalar diliyorum.
İyi tatiller...