8 Mayıs 2009 Cuma

Anneler Gününüz Kutlu Olsun...


Bugün mutlulukları üst üste yaşadım. Sabah Carte d'OR ekibinden çok güzel sürprizler aldım, oğlum kreşten geldiğinde de bana bu güzel çiçeği sundu. Anlayacağınız bugün benim için çok sevinçli bir o kadar duygusal bir gün oldu.


Anneler günü vesilesi ile Carte d'OR'un bu çok özel hediyesini paylaşmak istedim. kutuyu açınca mis gibi çiçek kokuları, mutluluğumu tarif edemem ki... ve yine birbirinden güzel dondurma ( Karadut Gizemi, Antep Fıstık Büyüsü, Limon Karadut Vanilya, Çikolata Karnavalı) çeşitleriyle kapımı çaldılar. Teşekküler Carte d'OR...


Ben de bu üst üste gelen mutlu günümde, minik yavruma Browni yaptım, yanına da Carte d'OR'un vanilyalı dondurmasını kondurdum. Blogumun olmasına da bir kez daha sevindim. Mutluluğumu paylaşacak candan arkadaşlar olduğunuz için. Tüm annelerin Anneler günü kutlu olsun. Sağlıklı,huzurlu mutlu günler hepimizin olsun.

Bu tarifimi de Sevgili Yasemin'in Dondurma etkinliğine yolluyorum, Bildiğiniz gibi Cate d'OR kendisine ait bir blog açtı Dondurmalı Blog adresine de bu tarifi paylaşıyorum.Bu Browni 5 dk. da hazırlanan, 10 dakika da pişen ve 6 kişilik olan pratik ve de lezzetli bir tariftir. Hızlı ve çabuk hemde sunumu kolay oluyor.

Malzemeler:
3 çorba kaşığı un
2 yumurta
3 çorba kaşığı şeker
3 çorba kaşığı margrin
125 gr. bitter çikolata
Carte d'OR vanilyalı dondurma
Yapılışı:
Yumuta, şeker ve un çırpıcıyla karıştırılır. Margarin eritilir ve ocak açıkken çikolata da dahil edilerek beraberce erimesi sağlanır. Erir erimez hemen ocaktan alınır. Bu çikolata karışım, diğer un, yumurta, şeker karışımına dahil edilir. Karışırılır, muffin kalıplarına eşit miktarda 6 adet olacak şekilde dağıtılır. 200 derece ısıtılmış fırında 10 dakika pişirilir. Üzerine beyaz çikolatayla süs yapabilirsiniz. Ben tabak süsü için bitter çikolata rendeledim. Afiyet olsun.

13 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Sedacığım brownieye bittim ben, hastayım hasta canım ister valla :) Hediyelerimiz ne güzeldi değil mi, güle güle kullan canım...Bu arada "Anneler Günü"n kutlu olsun.

derya dedi ki...

Canımmm harika bir sunum olmuş elle
rine sağlık.Hediyelerini iyi günler
de kullan.Ama en güzeli yakışıklı paşamın kendi elleriyle yaptığı çi
çekler kocaman öpüyorum canım anne
ler günün kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

Sedacığım harika bir tarif yine.
Dondurmaylada süper gider. bide brownie ılıksa daha da süper olur. Sunumunda çok güzel olmuş."Anneler günün kutlu olsun". Oğlunla sevdiklerinle daha nice mutlu günler geçirmen dileğiyle. Hoşçakal

Cemile Ergül

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım ellerine sağlık, yüreğine sağlık.. Ne güzel ve ince bir annesin ki, evladın için yapmışsın brownieyi.. Tam bir anne işte :) Nazar değmesin, anneler günün kutlu olsun canım arkadaşım.. Sevgiler..

birdutmasali dedi ki...

ANNELER GÜNÜN ŞİMDİDEN SEVGİLERLE KUTLU OLSUN.. ANNECİĞİNEDE SEVGİLER
CANIM.
KARADUT :) !! FAVORİM :)

iffetin günlüğü dedi ki...

Browni ve dondurma mmm...Çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık..Seninde anneler günün kutlu olsun canım.

Kendimce dedi ki...

Seda'cım sen en güzel hediyeyi oğlundan almışsın senin de anneler günün kutlu olsun.
Bu arada dondurma ve browni süper bir seçim ellerine sağlık

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Öncelikle anneler günün kutlu olsun.
Kuzucuğun şimdiden başlamış, güzelliklerini seninle paylaşmaya.
Hediyelerini aldığında ki, mutluluğun daima sürmesi dileğiyle,
sevgiyle kal.

Şerife dedi ki...

Canım arkadaşım bende anneler gününü kutlarım daha nice anneler gününü oğluşunla beraber paylaşmanı temenni ederim.Bende bugün oğlumdan güzel kalp şeklinde bir kart aldım çok duygulandım.Browninde harika görünüyor yanına dondurma çok yakışmış.Ellerine sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Her yorumunuzu tebessümle okuyorum, teşekkürler...

hdidem95 dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN
ÖPTÜM CANIM SEVGİLER

Damak Tadı dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Seda'cığım..


Sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Bütün mutluluklar seninle olsun.
Sevgiler.