23 Nisan 2009 Perşembe

Ben buralardayım...


Bakla yemeği biraz fazla sayfamda boy gösterince, artık yeni bir merhaba zamanının geldiğini fark ettim. Eşim su sıralar 2-3 günlüğüne iş nedeniyle İngiltere'ye gitti, geldi. O yokken de evde ne doğru düzgün bulaşık çıktı, ne de yemek tencereleri kaynadı. Havayı da birkaç zamandır güzel bulunca kendimizi oğlumla parklara attık. Balkonum da çiçeklerim açmaya başladı, güneş güzel yüzünü yavaş yavaş gösteriyor artık, tabi şu iki günü saymazsak :) resmen kış geldi sanki... 1 aya kadar Allah'ın izniyle teyze de oluyorum :) Kız yeğenim olacak. Gerçekten çok değişik bir duyguymuş. İnsanın evladından sonra herhalde en büyük mutluluklarından biridir.
Bu arada hatırlatmak istediğim bir konu var. Mutlaka çocuklarınıza senede bir kere bile olsa, mektup yazın. Oğlum 1. yaşına bastığında ve ben hamileyken yazdığım mektupları şimdi okuyorum da, ne kadar unutulan, güzel duyguların olduğunu fark ediyorum. Çıkardığı seslerden, yaptığı hareketlere kadar, hergün bir yenisi eklenirken, geçmiş hatıraları ölümsüzleştirmek gerektiğine inanıyorum. Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.
Hepinize hayırlı cumalar ve güzel hafta sonu diliyorum. Sağlıcakla kalın.

8 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Bende katılıyorum! Ben aynı sebepten dolayı Scrapbooking yaparım. 'Geçmiş hatıralar ölümsüzleştirmek! için bir şey yapmalıyız yoksa unuturuz!

derya dedi ki...

Canımmm gözünüzaydın hayırlısıyla doğsun yiğenin.Hayırlı cumalar sevgiler...

Cikolata Agaci dedi ki...

İlk yorumu yanlış yazmışım ama düşüncelerim aynı:Sımsıcak ve Yumuşacık bir yazı olmuş..Sevgiler..

Limonlu Kek dedi ki...

Sedacığım harika bir fikir, tüh nasıl da aklıma gelmedi. Bazen öyle bariz şeyleri unutuyorum ki, biri hatırlattığı zaman "aaa evet valla, öyle yapardı değil mi?" diyorum. Öpüyorum seni...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Seda'cım tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün inşallah.. Mektup yazma fikri gerçekten çok hoş, aklımda tutayım :)

Adsız dedi ki...

Evet bu mektup yazma kısmı hep aklımda. Ama bir türlü fırsat bulup yazamıyorum. Bizim kızın doğumgünü yeni geçti. Bu aralar yazdım yazdım yoksa gene uçup gidecek aklımdam. Bide Seda cım zaman kapsülü olayı vardı biliyorsun. Onu yaptın mı? Şimdi aklıma geldi sormak:)
öptüm

Cemile

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Karen Hanım yorumunuz için teşekkürler.

Deryacım çok teşekkür ederim.

Çikolata ağacı içten yorumun için teşekkür ederim.

Nevalcim olsun hiç birşey için geç değil :)

Aslıcım çok teşekkürler :)

Cemilecim benim de atladığım kısım o herhalde. Oğlumun bebeklik kıyafetlerini ayıklayıp, en kısa zamanda bende tarih yolculuğu için bir kutu hazırlayacağım. Yorumun için teşekkür ederim :)

zupice dedi ki...

Seda Hanım,
Blogunuzu okurken yeni yaşadığım bir heyecanla yazmak istedim. Ben de 10 gün önce "hala" oldum. Evlat sahibi olmak elbette dünyanın en harika duygusu ama yeğen bambaşka bir dünyayı itiveriyor insanı... :)) Yeğeniniz hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah...
Mektup yazma işini ben biraz farklı bir yorumla yaptım
;hamile olduğumu öğrendiğim anda bebeğim için günlük tutmaya başladım. Hala başucumda duruyor günlüğüm, ben de fırsat buldukça yazıyorum. :)
Zaman kapsülü olarak bir kutu hazırlamak benim de en favori aktivitem. Bizim bir kutumuz var, içinde de 2 kırmızı çizgisiyle beni hala her bakışımda mutlu eden gebelik testimizden tutun da kızımın bileğine hastanede taktıkları " Göksu Bebek" bilekliğine kadar bir sürü güzel hatıra var. Çok keyifli değil mi?
Sevgiler,sağlıcakla kalın...
Ece Göksu